Gå til innhold

BF2-guide, tips og informasjon til nybegynnere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kom på pistolgreiene nå.. her er bildet - hva skal jeg bruke som sikte?? :ermm:

 

Nå virker det jo logisk at det skal være på toppen der liksom men jeg treffer aldri med den pistolen der så jeg lurer.

 

Edit: Hoppla, stort bilde - lager link i steden.

Når jeg bruker den pistolen der pleier jeg bare å fyre av et helt magasin i sånn sirka riktig retning. Cet egentlig ikke helt åssen man sikter med en slik pistol. Det letteste er nok å se hvor den treffer og huske det.

Lenke til kommentar

Her har der damage points for alle hånsvåpna BF2

 

Ps DP betyr damage points : )

 

ANTI TANK

Type 85 - DP 19

PP 19 - DP 19

MP 5 - DP 19

 

Unlocked weapon

 

DAO 12 – DP 12*8

 

 

Assult

 

M16A2/M203 – DP 30

AK101/GP 30 - DP 37

AK47/GP 25 - DP 38

 

Unlocked weapon

 

G3 – DP 40

 

 

Enginner

 

M11-87 - DP 25*8

NOR982 – DP 25*8

S12K - DP 12*8

 

Unlocked weapon

 

MK31A - DP 15*8

 

MEDIC

 

M16A2 – DP 30

AK101 - DP 37

AK47 - DP 38

 

Unlocked weapon

 

L85A1 - DP 32

 

SNIPER

 

Type88 – DP 45

SVD - DP 45

M24 - DP 95

 

Unlocked weapon

 

M95 - DP 95

 

SPECIAL FORCES

 

AK-74U - DP 29

M4 - DP 25

QBZ-97 - DP 25

 

Unlocked weapon

G36C – DP 25

 

 

SUPPORT

 

RPK-74 - DP 35

M249 - DP 25

Type 95 - DP 25

 

Unlocked weapon

 

PKM – DP 45

Lenke til kommentar

Hurra :D

 

Jeg kan bidra med en liten "how-to-kill-people-with-sniper" jeg skrev det en plass, skal se om jeg finner det igjen..

 

Edit

 

Trikset er å plukke ut de folkene du vet du kommer til å treffe - og drepe med et skudd.. Det står en fyr og klør seg på balla bak en vegg, kanskje han er commander, jeg legger meg ned og sikter inn på hodet hans og justerer hvor høyt over jeg skal sikte etterpå i forhold til avstand.. Pang. "WTF!" *punish* oops han var vist på mitt lag.. Neida, men vertfall, trikset er som sagt å plukke ut de du vet at du kan treffe og ignorere de som løper rundt som halshugde kalkuner på speed, når du har begynt å få teken på våpenet kan du begynne å plukke ned kalkunene..

 

Gjerne omformuler sånn at det passer bedre inn :whistle:

Endret av r0zie
Lenke til kommentar
Hurra :D

 

Jeg kan bidra med en liten "how-to-kill-people-with-sniper" jeg skrev det en plass, skal se om jeg finner det igjen..

 

Edit

 

Trikset er å plukke ut de folkene du vet du kommer til å treffe - og drepe med et skudd.. Det står en fyr og klør seg på balla bak en vegg, kanskje han er commander, jeg legger meg ned og sikter inn på hodet hans og justerer hvor høyt over jeg skal sikte etterpå i forhold til avstand.. Pang. "WTF!" *punish* oops han var vist på mitt lag.. Neida, men vertfall, trikset er som sagt å plukke ut de du vet at du kan treffe og ignorere de som løper rundt som halshugde kalkuner på speed, når du har begynt å få teken på våpenet kan du begynne å plukke ned kalkunene..

 

Gjerne omformuler sånn at det passer bedre inn :whistle:

Ok, skal se på det i kveld. Nå skal jeg gjøre meg ferdig med fly-delen av fly og heli guiden. Så skal jeg ta meg en tur ut.

Lenke til kommentar
kom på pistolgreiene nå.. her er bildet - hva skal jeg bruke som sikte?? :ermm:

 

Nå virker det jo logisk at det skal være på toppen der liksom men jeg treffer aldri med den pistolen der så jeg lurer.

 

Edit: Hoppla, stort bilde - lager link i steden.

spiller du med low settings på noen av detaljeinstillingene? Det er godt mulig at low details fjerner noen av detaljene på våpenmodellene (som siktemiddel!?!?! - isåfall: hvilket geni fant ut at DET ville være en god ide??)

 

edit: testa litt, mulig det bare er en bug? har du sjekka USA pistolen også? og MEC?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

jeg har alt på low.. tilhører "arbeiderklassen" innen first person shooters (mest mulig fps takk) Men den pistolen har lyd demper asså, + at jeg klarer nå å sikte med den (jeg bare inbiller meg hvor siktet er)

 

Flotters fly/helikopter guide btw du mannen, hva med å lage noen illustrasjoner av unnamanøverene? :D Stjerne i margen fra meg vertfall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...