rvenes Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Sist jeg spilte fikk jeg 2 poeng for hvert revive, tror nok de fleste gjør det. Ellers var det en feil guide jeg får bare 1p for hvert reviev eg får 2 poeng for kvar soldat man kick starter ute i ødemarka. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Sikker på dette? Jeg mener bestemt at man bare får et poeng. Må nesten ta en nærmere kikk på dette. Skal til og med ta et screen for å bevise hele saken en gang for alle. Endret 25. juli 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Testa dette og fekk faktisk overaskande 2p. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Testa dette og fekk faktisk overaskande 2p. Ok, da vet jeg det. Får vel fikse dette da. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) kom på pistolgreiene nå.. her er bildet - hva skal jeg bruke som sikte?? Nå virker det jo logisk at det skal være på toppen der liksom men jeg treffer aldri med den pistolen der så jeg lurer. Edit: Hoppla, stort bilde - lager link i steden. Endret 26. juli 2005 av r0zie Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 kom på pistolgreiene nå.. her er bildet - hva skal jeg bruke som sikte?? Nå virker det jo logisk at det skal være på toppen der liksom men jeg treffer aldri med den pistolen der så jeg lurer. Edit: Hoppla, stort bilde - lager link i steden. Når jeg bruker den pistolen der pleier jeg bare å fyre av et helt magasin i sånn sirka riktig retning. Cet egentlig ikke helt åssen man sikter med en slik pistol. Det letteste er nok å se hvor den treffer og huske det. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Tingen er at jeg ikke ser hvor jeg treffer.. Endret 26. juli 2005 av r0zie Lenke til kommentar
Big Hawk Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Her har der damage points for alle hånsvåpna BF2 Ps DP betyr damage points : ) ANTI TANK Type 85 - DP 19 PP 19 - DP 19 MP 5 - DP 19 Unlocked weapon DAO 12 – DP 12*8 Assult M16A2/M203 – DP 30 AK101/GP 30 - DP 37 AK47/GP 25 - DP 38 Unlocked weapon G3 – DP 40 Enginner M11-87 - DP 25*8 NOR982 – DP 25*8 S12K - DP 12*8 Unlocked weapon MK31A - DP 15*8 MEDIC M16A2 – DP 30 AK101 - DP 37 AK47 - DP 38 Unlocked weapon L85A1 - DP 32 SNIPER Type88 – DP 45 SVD - DP 45 M24 - DP 95 Unlocked weapon M95 - DP 95 SPECIAL FORCES AK-74U - DP 29 M4 - DP 25 QBZ-97 - DP 25 Unlocked weapon G36C – DP 25 SUPPORT RPK-74 - DP 35 M249 - DP 25 Type 95 - DP 25 Unlocked weapon PKM – DP 45 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Oi, takker for den listen der. Skal legge den til under våpen jeg. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kommer fly & heli /m joystick guiden snart eller? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Så den beste måten å drepe på er altså å skyte en gang med M24/M95 og så bare ta et enkelt skudd med pistol Edit: Hvor mye skade gjør pistolene og håndgranatene, forresten Endret 28. juli 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 GJør våpena like mye skade uansett? Jeg har truffet folk mer enn 3 ganger med m24 og de har ikke dødd.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kanskje du bomma, kanskje det var medic der, eller at du ikkje traff på dei rette plassane. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Tenker da på det siste alternativet.. Hvor mye skade gjør våpena på de forskjellige hitboxene.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Kommer fly & heli /m joystick guiden snart eller? Da setter jeg i gang med den guiden Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Hurra Jeg kan bidra med en liten "how-to-kill-people-with-sniper" jeg skrev det en plass, skal se om jeg finner det igjen.. Edit Trikset er å plukke ut de folkene du vet du kommer til å treffe - og drepe med et skudd.. Det står en fyr og klør seg på balla bak en vegg, kanskje han er commander, jeg legger meg ned og sikter inn på hodet hans og justerer hvor høyt over jeg skal sikte etterpå i forhold til avstand.. Pang. "WTF!" *punish* oops han var vist på mitt lag.. Neida, men vertfall, trikset er som sagt å plukke ut de du vet at du kan treffe og ignorere de som løper rundt som halshugde kalkuner på speed, når du har begynt å få teken på våpenet kan du begynne å plukke ned kalkunene.. Gjerne omformuler sånn at det passer bedre inn Endret 28. juli 2005 av r0zie Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Hurra Jeg kan bidra med en liten "how-to-kill-people-with-sniper" jeg skrev det en plass, skal se om jeg finner det igjen.. Edit Trikset er å plukke ut de folkene du vet du kommer til å treffe - og drepe med et skudd.. Det står en fyr og klør seg på balla bak en vegg, kanskje han er commander, jeg legger meg ned og sikter inn på hodet hans og justerer hvor høyt over jeg skal sikte etterpå i forhold til avstand.. Pang. "WTF!" *punish* oops han var vist på mitt lag.. Neida, men vertfall, trikset er som sagt å plukke ut de du vet at du kan treffe og ignorere de som løper rundt som halshugde kalkuner på speed, når du har begynt å få teken på våpenet kan du begynne å plukke ned kalkunene.. Gjerne omformuler sånn at det passer bedre inn Ok, skal se på det i kveld. Nå skal jeg gjøre meg ferdig med fly-delen av fly og heli guiden. Så skal jeg ta meg en tur ut. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ossn joystick har du btw? Har nettop skaffet meg logitech x3d pro men fikk nettop vite at Saitek Cyborg 3D Stick EVO er 40 ganger bedre.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) kom på pistolgreiene nå.. her er bildet - hva skal jeg bruke som sikte?? Nå virker det jo logisk at det skal være på toppen der liksom men jeg treffer aldri med den pistolen der så jeg lurer. Edit: Hoppla, stort bilde - lager link i steden. spiller du med low settings på noen av detaljeinstillingene? Det er godt mulig at low details fjerner noen av detaljene på våpenmodellene (som siktemiddel!?!?! - isåfall: hvilket geni fant ut at DET ville være en god ide??) edit: testa litt, mulig det bare er en bug? har du sjekka USA pistolen også? og MEC? Endret 28. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 jeg har alt på low.. tilhører "arbeiderklassen" innen first person shooters (mest mulig fps takk) Men den pistolen har lyd demper asså, + at jeg klarer nå å sikte med den (jeg bare inbiller meg hvor siktet er) Flotters fly/helikopter guide btw du mannen, hva med å lage noen illustrasjoner av unnamanøverene? Stjerne i margen fra meg vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå