Gå til innhold

BF2-guide, tips og informasjon til nybegynnere!


Anbefalte innlegg

gå til bf folderen, mods, og så en mappe som heter movies, rename folderen til moviess eller noe sånt så er det action :)

 

Det jernsiktet jeg har prøvd meg med så ikke sånn ut som på bildet

okei, da begynner jeg å lure, hvordan ser jernsiktet ditt ut på pistol? (kanskje det er en bug?)

 

kan du ta screeny og poste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Granater: Dette er samme sort granater som man skyter med granatkasteren. Hvor vidt de to granatkastings-metodene bruker av den samme granat-ammunisjonen vet jeg ikke, men dette skulle dere ikke ha problemer med å finne ut selv. Med denne metoden kaster du en del kortere og noe mer unøyaktig. Dog fungerer denne metoden helt fint.

Granatene til Assault er en annen type en vanlige, de eksploderer ved kontakt og du ser når du lader de at de er formet som en stor patron/kule.

Lenke til kommentar

jepp, det er standard 40mm granater (mulig russerene bruker en form for riflegrenade, de har en tendens til å være runde.

 

Og M203 går lengre enn å kaste (iallefall i teorien)

(den gjennomsnittlige soldat klarer faktisk ikke å kaste en granat lengre enn kill radius på den er...underlig, eh? ;) )

Lenke til kommentar

Tips til trådstartet:

Kanskje er jeg ikke den rette for å påpeke det men... når du allerede skriver en guide burde du rette skrivefeil. Det er mange av dem.

Også kan du sette navn på forskjellige våpen, og ikke bare "pistol", "rifle"....

Det er feil i beskrivelse av medic og assault:

Medic

Assault er utstyrt med en kniv, en pistol, en rifle, en medicpack, elektrosjokk-puter og granater.

 

Assault

Assault er utstyrt med en kniv, en pistol, en rifle med granatkaster og granater.

Ellers bra initiativ. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tips til trådstartet:

Kanskje er jeg ikke den rette for å påpeke det men... når du allerede skriver en guide burde du rette skrivefeil. Det er mange av dem.

Også kan du sette navn på forskjellige våpen, og ikke bare "pistol", "rifle"....

Det er feil i beskrivelse av medic og assault:

Medic

Assault er utstyrt med en kniv, en pistol, en rifle, en medicpack, elektrosjokk-puter og granater.

 

Assault

Assault er utstyrt med en kniv, en pistol, en rifle med granatkaster og granater.

Ellers bra initiativ. :thumbup:

Hva er feil? Beskrivelsen stemmer hvertfall når det kommer til USA sine kits. Ellers skal jeg fikse det jeg ser av rettskrvningsfeil, når guiden er ferdigskrevet ;)

 

Ellers kan jeg ikke så mange våpen navn at det gjør noe, dessuten må jeg da skrive alle tre våpennavnene på riflene og pistolene da det er tre forskjellige lag. Dette er noe som blir tungvindt, og jeg personlig mener at dette er unødvendig. Skal dog vurdere å fikse på det.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
driver kill assist? bare at du får ett halvt kill poeng for å sitte i samme kjøretøy som han som dreper (halvt kill poeng = 1 på totalscore)

Nei, han snakker faktisk ikke om driver kill assist, men om driver abillity assist. Du får poenget ved å kjøre et fulllastet transportkjøretøy i så og så lang tid. Du får vel et poeng tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...