Gå til innhold

BF2-guide, tips og informasjon til nybegynnere!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hva med re-supplies da.. 2 eller 1 poeng for å gi ammo til allies :D

8892315[/snapback]

Hmmm. Har jeg helt glemt. Er forøvrig år og dag siden jeg oppdaterte den guiden der. Kanskje jeg skulle satt meg ned og skrevet resten ferdig,..... eller ikke. Men får vel oppdatere med den da. Er det 1 eller 2 poeng?

Lenke til kommentar

Det virker som om poengene jeg får ikke går inn på profilen min lenger. Den linja i BFHQ som viser hvor langt det er til neste rank rikker seg ikke hvor mye jeg enn spiller. Jeg har fått to awards som ikke har kommet inn på profilen min. Og jeg er sikker på at jeg spiller på ranked servers.

 

Noen tips?

 

Edit: Leste her.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Noen som har noen tips hva angår bombing fra fly. Har problemer med å treffe bullz-eye, så noen tips tas i mot.

 

Noen la ut en film (dvs. link til en film) der det var en kar som viste hvordan man skulle presisjonsbombe med J-10 på wake. Er det mulig å lete opp den igjen, finner den ikke selv etter lang tid med søking.

 

BTW. svært fin tråd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har noen tips hva angår bombing fra fly. Har problemer med å treffe bullz-eye, så noen tips tas i mot.

 

Noen la ut en film (dvs. link til en film) der det var en kar som viste hvordan man skulle presisjonsbombe med J-10 på wake. Er det mulig å lete opp den igjen, finner den ikke selv etter lang tid med søking.

 

BTW. svært fin tråd.

9274533[/snapback]

har du den! :)
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Snorre. En ypperlig guide her, jeg skal ta noen av tipsene i tråden her til etteretning. Neste gang vi spiller online skal jeg prøve å ikke drepe deg... :p

 

Angående det; kanskje du kan slenge inn et tips om å ikke være så rask på avtrekkeren? Av andre ting ville jeg foretatt enkelte omformuleringer og prøvd å se på muligheter for å unngå det med at du gjentar ting i guiden. Men dette er likevel en flott guide! ;)

Lenke til kommentar

Over til emne: Snorre: Hva med å oppdatere tråden slik at den og gir en innføring i hva ikoner etc. betyr og gå i dybden mer på hvordan command mode fungerer. Ellers hadde det vært fint om du kunne henvist steder med gjentakelser til andre avsnitt så posten ikke blir så lang.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...