Gå til innhold

BF2-guide, tips og informasjon til nybegynnere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror guiden kanskje kunne trenge en overhaling på enkelte punkter etter den nye patchen. :(

5629240[/snapback]

Desverre har jeg ingen tid til å gjøre dette overhodet. Ikke bare har jeg fullt med lekser av forskjellige slag (Les: Prøver hver uke), men jeg holder også på med et Scandinavian Total War Community-prosjekt som for det meste er førsteprioritet for tiden. Videre har jeg en Revolution-informasjonstråd å holde oppdatert. For ikke å snakke om at jeg skal moderere spill-kategoriene her på forumet. Det er jo en liten jobb i seg selv av og til, selv om det har vært ganske greit for tiden.

 

Ellers skal jeg jo også ha litt fritid, så jeg er redd jeg ikke har ork til å putte vedlikehold av denne guiden inn på timeplanen min. Dersom noen skulle føle for å skrive om hele greia, for så å poste hele greia til meg i CODE-tags så er det helt greit ;)

 

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
bare gjør som du ellers gjør når du remapper, men istedet for å trykke på den nye knappen beveger du joystick i den relevante retningen (eller trykker på knappen på joystick, hvis det er det du vil)...

5666560[/snapback]

 

Jeg prøvde det sånn halvveis en gang... men jeg syns ikke det fungerte ordentlig og ble rett og slett vanskeligere.

 

Får vel prøve å teste det en dag å se hvordan det går!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
hvordan unlocker jeg våpen på singleplayer?

6126205[/snapback]

Last ned denne minimod-en: http://rapidshare.de/files/13309511/Unlock...st_Mod.exe.html

Etter installasjon starter du enkelt og greit modifiasjonen ved hjelp av snarvei eller finner den under "Community->Custom games" i spillet. Da er det slik at Det ene laget har BF2-unlocks, et annet har SF-unlocks og det tredje benytter våpen fra EF. Hvilke lag som har hvilke våpen husker jeg ikke, men det står på skjermen under oppstart.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...