-Teddy- Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg tror guiden kanskje kunne trenge en overhaling på enkelte punkter etter den nye patchen. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvordan får jeg unlocka MG36? Må jeg unlocka PKM'en først også unlocke MG36'en ved neste rank? 5629098[/snapback] Du må unlocke pkm først ja. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg tror guiden kanskje kunne trenge en overhaling på enkelte punkter etter den nye patchen. 5629240[/snapback] Desverre har jeg ingen tid til å gjøre dette overhodet. Ikke bare har jeg fullt med lekser av forskjellige slag (Les: Prøver hver uke), men jeg holder også på med et Scandinavian Total War Community-prosjekt som for det meste er førsteprioritet for tiden. Videre har jeg en Revolution-informasjonstråd å holde oppdatert. For ikke å snakke om at jeg skal moderere spill-kategoriene her på forumet. Det er jo en liten jobb i seg selv av og til, selv om det har vært ganske greit for tiden. Ellers skal jeg jo også ha litt fritid, så jeg er redd jeg ikke har ork til å putte vedlikehold av denne guiden inn på timeplanen min. Dersom noen skulle føle for å skrive om hele greia, for så å poste hele greia til meg i CODE-tags så er det helt greit Snorre Endret 19. februar 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
migestian Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det var mye å lese og jeg bare skummet igjennom siden jeg kan det meste, men er det noen som faktisk kan hvordan man setter opp Fly og heli til å fungere med Joystick? Noen som gidder å forklare dette? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 bare gjør som du ellers gjør når du remapper, men istedet for å trykke på den nye knappen beveger du joystick i den relevante retningen (eller trykker på knappen på joystick, hvis det er det du vil)... Lenke til kommentar
migestian Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 bare gjør som du ellers gjør når du remapper, men istedet for å trykke på den nye knappen beveger du joystick i den relevante retningen (eller trykker på knappen på joystick, hvis det er det du vil)... 5666560[/snapback] Jeg prøvde det sånn halvveis en gang... men jeg syns ikke det fungerte ordentlig og ble rett og slett vanskeligere. Får vel prøve å teste det en dag å se hvordan det går! Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 er det mulighet for å fjerne reklamen til EA etter innlogginga? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 drit i den, bare trykk på menyvalget du vil ha Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Når får eg F2000? Eg har ikkje special forces. Er gunnery sergeant og har unlocka special forces, assault, medic, sniper og support. Må eg ha ein unlock på alle kita fyrst...eller? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Normalt for å kunne unlocke F2000 må du kjøpe SF...eller du kan stikke bort til en kompis som har SF, logge inn med din bruker og unlocke der... Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) et lite tips som har hjulpet meg mye er å angripe fra sider Endret 18. mai 2006 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 bra guide har bare to små spm:) hvordan unlocker jeg våpen på singleplayer? hva syns dere er den beste oppgraderingen man får er? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 hva syns dere er den beste oppgraderingen man får er? 6126205[/snapback] Ak-101 med gl. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 hvordan unlocker jeg våpen på singleplayer? 6126205[/snapback] Last ned denne minimod-en: http://rapidshare.de/files/13309511/Unlock...st_Mod.exe.html Etter installasjon starter du enkelt og greit modifiasjonen ved hjelp av snarvei eller finner den under "Community->Custom games" i spillet. Da er det slik at Det ene laget har BF2-unlocks, et annet har SF-unlocks og det tredje benytter våpen fra EF. Hvilke lag som har hvilke våpen husker jeg ikke, men det står på skjermen under oppstart. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen fortelle meg litt om fallskjermer og slikt Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 trykk på e for og hoppe ut av fly osv og 9 for og bruke fallskjermen. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 takker av en eller annen merkelig grunn kunne jeg ikke finne det i options > controls Kanksje jeg hadde et støv på øyet eller det var akkurat der den blinde flkken er... Eller så står det ikke der takk Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvis jeg feks. vil unlocke SF sniperen. Må jeg unlocke alle standard unlocks'ene, eller bare standard sniper unlocket? (husket ikke våpennavn) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hvis jeg feks. vil unlocke SF sniperen. Må jeg unlocke alle standard unlocks'ene, eller bare standard sniper unlocket? (husket ikke våpennavn) 6666865[/snapback] Bare unlock Barrett'en først ^^ (standard sniper unlock) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Takk. Blir enten å unlocke begge sniper riflene, eller medic og noe random. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå