kenneth11 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det står ingenting, maksimum antall boter i SP er 16 (som alle burde vite) 5202497[/snapback] singel player, hva er det for noe? 5224334[/snapback] øøøøh, enspiller Og grunnen til at du aldri har hørt om det er at selv den som såvidt vet kontrollene burde eie i SP Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Noen som kan fikse soundtracket til BF2? Spesielt den som er når MEC-baner loader. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Du bør rette noe i første post, man får nemlig ikke mer minus poeng av å bli punished etter et teamkill, det bare virker sånn siden man ofte får team damage+team kill samtidig! Det er ved et vist antall punsiher mot deg at du blir kicked/banned, det er det som er det dårlige ved å bli punished... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 nei, du får ekstra punish poeng... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 nei, du får ekstra punish poeng... 5303239[/snapback] Er du helt sikker? Har EA/Dice sagt det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 hm, var rimelig sikker på at jeg hadde sett det i den Offisielle strategi guiden, men nå sjekka jeg igjen og det ser ikke ut som det... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg tror at man får -4 poeng for et teamkill og hvis man får team damage også så blir det jo -6 poeng. Eller så får man -2 poeng for et teamkill og to team damage og da blir det også -6 poeng. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg har lagt merke til at noen ikke får ekstra minuspoeng etter at jeg har punishet de (ja, jeg punisher bare om det er god grunn til det). Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har på følelsen av at man mister noe poeng om man ikke punisher.... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg har lagt merke til at noen ikke får ekstra minuspoeng etter at jeg har punishet de (ja, jeg punisher bare om det er god grunn til det). 5308246[/snapback] Kommer an på kva person har i teamwork pts for han tk. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg har lagt merke til at noen ikke får ekstra minuspoeng etter at jeg har punishet de (ja, jeg punisher bare om det er god grunn til det). 5308246[/snapback] Kommer an på kva person har i teamwork pts for han tk. 5312881[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Kommer an på kva person har i teamwork pts for han tk. 5312881[/snapback] Skjønner hva du tenker på, men nei. Jeg har sjekket rett før og rett etter punish, og fyren har like mange teamwork pts. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kommer an på kva person har i teamwork pts for han tk. 5312881[/snapback] Skjønner hva du tenker på, men nei. Jeg har sjekket rett før og rett etter punish, og fyren har like mange teamwork pts. 5314918[/snapback] Han har vell klart å tatt inn att poenga da. Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 er det mye lettere å fly med joystick, en med mus og tastatur? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 er det mye lettere å fly med joystick, en med mus og tastatur? 5335478[/snapback] Det er en tilvenningssak. Det du begynner med er gjerne det du syns er lettest å bruke etterhvert. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) jeg synes iallefall det.. med mus+tast krasjer jeg hele tiden (i motsetning til bare en gang i blandt med joystick ) Endret 25. desember 2005 av MrLee Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 jeg synes iallefall det.. med mus+tast krasjer jeg hele tiden (i motsetning til bare en gang i blandt med joystick ) 5335852[/snapback] Mhm. Med musa kan jeg ikke holde en bestemt bevegelse på heliet eller flyer over lang tid, må dra musen i en jevn bevegelse over musematten hele tiden. Jeg som ikke har så stor musematte blir det veldig mye flytting av musen for. Som sagt før: Saitek X45 Digital ftw. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 er det mye lettere å fly med joystick, en med mus og tastatur? 5335478[/snapback] Jeg synes fly er vanskelig med mus og tastatur av samme grunn som Teddy forklarer. Helikopter derimot går som regel helt fint, og jeg tror det ville blitt vanskelig for meg å bytte til joystick Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har spilt demoen og digget det. Men hvordan er levelen på de forskjellige serverne? Er det mulig for en komplett newbie som meg å ikke bli hatet i dette spillet Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ja, det er det Vær forsiktig, ikke drep lagkamerater, eller bruk kjøretøyer som du absolutt ikke kan kjøre. (gjelder spesielt fly og heli) Ikke tolk det som om du skal holde deg langt unna all hardware i spillet, men Singleplayer er kjekt å øve på Hold deg gjerne litt i bakgrunnen i begynnelsen, som Medic eller Support, spesielt førstnevnte er kjekk, siden du har større sjanse for å overleve, samt det at du får en god del poeng. Lykke til på slagmarken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå