Gå til innhold

BF2-guide, tips og informasjon til nybegynnere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen tips hva angår bombing fra fly. Har problemer med å treffe bullz-eye, så noen tips tas i mot.

 

Noen la ut en film (dvs. link til en film) der det var en kar som viste hvordan man skulle presisjonsbombe med J-10 på wake. Er det mulig å lete opp den igjen, finner den ikke selv etter lang tid med søking.

 

BTW. svært fin tråd.

 

Kom fra høyt oppe og fly rett ned mot target, sving opp og slipp bomber rett før du flyr oppover igjen, funker hver gang for meg.

 

Når det gjelder sniping så må du sikte litt over hodet til folk, og helst hold inne skyteknappen 1-5 sec så du ser at du treffer ved at du ser en x over crosshair.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

conflict: Euro Force og Armored Fury er integrert i BF2. Bare å joine en server som bruker brettene det. Og for å få "fete" våpen må du gå opp i rank for å unlocke våpen, eller spille Special Forces. Når du sier G36 har du begge alternativene. G36C er en vanlig unlock i originalen, G36E og G36K kommer med Special Forces, men du kan unlocke G36E for medic, hvis du har unlocket det første medicvåpenet først. G36K må du spille Special Forces for å bruke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Her er en liten guide for hvordan man skipper intro videoene uten å slette eller endre navn på noen mapper eller filer:

 

> Først "Høyreklikk" på snarveien til BF2 du har på dekstop'n

> Klikk på "Egenskaper/Properties"

> Så for du opp "Battlefield 2 Egenskaper/Properties". Deretter klikker du på "Snarvei/Shortcut"

> Klikk inne i det redigerbare område ved siden av "Mål/Target"

> Ikke slett noen ting av det som står der, bare legg til helt på slutten "+restart"

> Se på bilde under hvis vil se hvor du skal skrive

 

(Når du starter spillet vil det være svart i noen få sekunder, men det er mye bedre en å se på introen. En ting til, ikke bry deg om "+szx 1920 +szy 1080". Det er noe jeg må ha for å få spillt BF2 på HD skjerm.)

 

post-115642-1239908104_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Finnes det en bedre måte og spille med venner på en og trykke Friends og -> pila?

 

Da er det jo ikke sikkert man havner på samme lag eigang, og hvertfall ikke samme squad .. Hvis dette er beste måte angrer jeg allerede kjøpet mitt ....

:(

 

 

Edit: Tenker da på Bad Company 2

Endret av Best0
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg har nettopp prøvd Battlefield Bad Company 2. Jeg synes grafikken ikke er så bra i forhold til MW2 på pc. På MW2 kjørte jeg alt på maks og alt gikk glatt, ikke noe lagg, mens her er det ikke helt laggfritt når jeg har medium på grafikk og sånn. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...