Hayer Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Først hadde jeg en data...men så skifta jeg kabinet å nå har jeg bare en haug med skrott. JEg skifta kab. å satte alt inn men da jeg skulle starte den gikk alt ræva...why?? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 du kan jo fortelle meg hva som gikk galt? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Feilkilde lokalisert mellom stol og tastatur. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Feilkilde lokalisert mellom stol og tastatur. LOL Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 oki sorry var litt opphissa.... Jeg trur det er no galt me strømforsyneren...For hver gang jeg prøver å skru den på blir det bare et litte zapp...! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det tyder på at du har for liten strømforsyning til systemet du prøver og starte. Prøv med en større strømforsyning. Maskinvare er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg