LinkHimself Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er det nokon som veit kvifor PSU'en min lager tikkelyd etter eg har skrudd dataen av? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hva slags PSU? Hvor lenge etter? kan være noe så enkelt som at du har litt mye støv inne i PSU, eller at det er en ledning som er i kontakt med vifte bladene. Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 OCZ powerstream 420W Med ein gong etter eg har skrudd den av. Mykje støv? PSU'en er ikkje meir enn ein månad gammal. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Sikker på at det ikke er viftene som fortsetter å gå? Lenke til kommentar
Goerg 88 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 eg har ein mist 500w den tikker også når den er av men vett ikkje va det kan vere Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Lyden kommer sannsynligvis fra varmespenninger i kjøleribbene, eller en tilsvarende varm del. Når temperaturen i disse faller, kan det oppstå tikking / knitring en liten stund. Tror ikke at det er noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Er det nokon som veit kvifor PSU'en min lager tikkelyd etter eg har skrudd dataen av? Kanskje pop-gruppa Cape har intatt den? "tic-tac, goes the clock again.." lalalalaal Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har selv en OCZ 600W - og har selv opplevd tikkingen du beskriver.. det er ikke akkurat noe som holder meg våken om natta, for å si det sånn. Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Nei, men eg ville berre vere sikker på at det ikkje var noko gale med han. Lenke til kommentar
O_D_D Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 min tikket også,i går tok den kvelden,så jeg kjøpte ny i dag,og nå er alt som det skal være igjen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Endelig fikk jeg svaret på hvorfor MIST`en min tikker! Har lurt på det, men ikke nok til at jeg har spurt, gikk bare ut ifra at den lada seg litt ut eller at det var litt spenning igjen i noe inni der som ikke var farlig *puh* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå