jevel Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Bortkastet å kjøre RAID edition disk hvis du ikke skal kjøre RAID. Ville også ha hatt mer enn 250GB disk hvis jeg skulle redigere større ting i tillegg til spill og annet... -KJ Lenke til kommentar
Svein_B Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Da satser jeg på denne disken heller: Western Digital 300GB S-ATA 7200 RPM Caviar Special Edition 8MB cache Hvordan er PCen ellers da? Endret 18. juli 2005 av Svein_B Lenke til kommentar
Saxo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hva med denne? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=16993 Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Tar jo mye plass. Så jeg ville gått for noe med minst 400GB. Hvis du ikke ville bygge selv, så er det jo kjedelig å måtte levere inn pcen for å få satt inn en harddisk til etter kort tid Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ikke egentlig... når man decoder og encoder video har ikke grafikk korte en dritt og si, kun CPU. Så derfor er dobbelcore bra! Sett bort ifra viss en eller annen gluping har fått med seg at Nvidia Purevideo bruker grafikk korte! Så grafikk korte burde ikke ha så mye og si i det hele tatt på denne maskinen! Ikke 100% riktig det du sier her ang. grafikkort.... Jeg gikk over fra ATI R9700 til et GF6600GT og vil si jeg savner det gamle kortet når det kommer til videoredigering. Live-visning i Adobe Premiere av det jeg lager, fungerer ikke like bra på det nye kortet som det gamle. Jeg vurderer derfor å bytte ut Nvidia-kortet med et fra ATI i stede. Dersom videoredigering er ditt primærmål med maskinen, vil jeg derfor anbefale deg et kort fra ATI i stede basert på min personlige erfaring. Jeg veit dog ikke hvordan kort basert på den nye grafikkbrikken til Nvidia oppfører seg mht video; desverre er ikke dette noe testere ser på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå