Gå til innhold

TNT2 Ultra -> GeForce2 Pro ?

AddaBadda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

*kremte, kremte*

Virker som om alle er opptatt av 3d mark score, for så vidt greit nok det, men det er ikke akkurat det jeg ville tenkt mest på hvis jeg skulle kjøpe et skjermkort.

Hvordan skjermkort du burde kjøpe, avhenger helt av bruk, noe som er veldig vanlig å glemme. F.eks., jeg ville heller hatt et bra matrox kort enn et gf3 kort, de fleste av de er ikke så bra på 2d.

Har lest (her på forumet hvis jeg ikke husker feil) noe om at kyro 2 eller noe var bra på 3d (spill), samtidig som den var relativt bra på 2d. Men matrox er jo i en klasse for seg da :smile: un|337 som bare det til spill, men rokker værre i 2d.. :wink:

Lenke til kommentar

Hvorfor ender alltid slike diskusjoner opp i "jeg får xxxx 3dmarks med maskina mi, slå den!"??Spørsmålet her var om det er verdt å bytte fra TNT2 Ultra til GF2 pro, ikke hvor mange 3dmarks folk får... Litt tåpelig syns nå jeg

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-01 20:08, CSSSK skrev:

Hvorfor ender alltid slike diskusjoner opp i "jeg får xxxx 3dmarks med maskina mi, slå den!"??Spørsmålet her var om det er verdt å bytte fra TNT2 Ultra til GF2 pro, ikke hvor mange 3dmarks folk får... Litt tåpelig syns nå jeg

Jeg er enig!

Det virker som om endel av oveklokkere benytter hver eneste mulighet de får til å brife med hvor kraftig mskinen scorer på 3DMark...

Til dere dette gjelder: Det er bedre å lage et eget innleg dersom det er dette dere øsnker å konkurrere om! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...