Neptun_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det hele startet for et par dager siden. Jeg sto opp og slo som vanlig min kjære eiendel på. Men etter windows-loadingen er det svart i det uendelige. Jeg restarter pc'en, og svart skjerm med "Windows startet ikke uten feil bla bla bla" dukker opp. Uansett, jeg velger et av alternativene og Windows-loadingen kommer opp. Men Det er kun svart. Jeg gårpå noe elns. Når jeg kommer tilbake har faktisk den flotte, pene bakgrunnen min kommet opp. Men ikke noe mer. Velvel, etter ca. fem minutter kom alt sammen. Så da har pc'en min brukt ca. 15-20 minutter på å slå seg på. Hoho, MSN klikker, alt klikker. Jeg formaterte i går,og alt virket fryd og gammen. Men så skjer det samme igjen. Jeg har ingen anelse om hva som kan være galt. Har btw. 120 GB Samsung Spinpoint. Jo, har også fått ny strømforsyning denne uka. Hjelp! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Koble fra CDROM og sjekke spennningen på PSU! Hadde samme problem... pc`n ble spydigt treg... då stod det en ødelagt cd-rw i cdrommet! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Aha! Har en dvd-rw-rom som jeg ikke fikk til å funke tidligere (rundt juletider), men nå for tida driver jeg mye med casemodding og tenkte at det ikke ville skade å prøve den. Skal prøve å ta den ut nå. Edit: chills, du er en sann engel! Endret 17. juli 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå