Northrop Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) hei jeg har ISP hos telenor. har da Alcatel speedtouch modem/router. som jeg har satt opp med bruker navn og passord. jeg kommer meg på internett og brannmuren funker, alt i orden. men så måtte jeg oppgradere for jeg har behov for Wlan og en swicth. jeg kjøpte meg en Asus WL500G Deluxe. ikke den billigste, men.... jeg satte denne opp leste meg litt fram på testen hw hadde gjort osv og fikk alt til og fungere. men etter en stund (mnd) så kræsja det jeg får komunisert med asus routeren men den vil ikke snakke med telenor routeren men kopler jeg direkte til telenor routeren så kommer jeg rett på nett. jeg har resatt begge routerene og prøvd alle mulige variasjoner. hva er galt?... test: http://www.hardware.no/artikkel/13803 Endret 17. juli 2005 av Northrop Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ruter etterfulgt av trådløs ruter - blir ofte krøll du skulle ha hatt ett trådløst aksesspkt etter ruteren. DOG mener du kan gå inn på speedtouchen og disable router delen og deretter bruke kun den ruteren som er i asuses. Hvis jeg forsto deg rett ergo speedtouchen som rent modem som forer asus ruter med en ip som deretter ruter ip adresser ut til pcer Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 ruter etterfulgt av trådløs ruter - blir ofte krøll du skulle ha hatt ett trådløst aksesspkt etter ruteren. DOG mener du kan gå inn på speedtouchen og disable router delen og deretter bruke kun den ruteren som er i asuses. Hvis jeg forsto deg rett ergo speedtouchen som rent modem som forer asus ruter med en ip som deretter ruter ip adresser ut til pcer hmm jeg skal prøve. takk for råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå