Gå til innhold

MMore CD-R 80 (32x) -> bra lagringsmedia?

pcf

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har nettopp kjøpt enda en 50-spindel med MMore CD-R 80 (produktlink hos Komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=7&s=pl), og siden jeg har brent ganske mye backup, filmer og mp3'er på dem begynner jeg nå å lure:

Er de noe bra? Kommer jeg til å få problemer om noen år? Det virker som om de funker helt fint, men har noen negative erfaringer med MMore-plater generelt, og kanskje disse spesielt?

Takker for alle innspill,

Per Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Vet ikke hvordan spindel-cd'ene er, men har hatt trøbbel med en hel del av mine egne MMORE cd'er. Problemet er at skrivelaget (etikettdelen av cd'en) løsner i fragmenter, og det skjer uten at cd'ene nødvendigvis har vært dårlig behandlet. Dermed blir det "hull" i cd'en og da forsvinner data.

Dette var for ca. to år siden. Da jeg oppdaget dette gikk jeg bort fra MMORE med en gang. Har ikke prøvd dem siden.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-30 14:36, pcf skrev:

har noen negative erfaringer med MMore-plater generelt, og kanskje disse spesielt?

De eneste MMORE platene jeg har hatt problemer med selges ikke lenger...det var de det bare stod "Multispeed" på og ingen oppgitt hastighet.

De har visstnok forbedret seg kraftig siden de tok i bruk ny plastteknologi fra Bayern i platene sine. Altså siden 24x platene deres kom i salg. Aldri hatt problemer med disse.

-RS

Lenke til kommentar

Har 2 stk. MMore spindler rett forran meg her , å ingen av d som eg har brent har eg nokon gang hatt problem med ... har brukt MMore siden Hausten 2000 å kan ikkje seie at eg har hatt problem med ... vist du er i tvil så kan no du kjøpe Verbatim .. det er kvalotetsmerke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...