Petterahl Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei! Skal på hytten min neste lørdag, skal være der to uker.. Det er mulighet til å jogge der, derfor har jeg tenkt til å utnytte den situasjonen.. Det blir vel jogging før frokost om morningen, noe jeg har lest litt om at er sunnere.. Starter forbrenningen osv, stemmer dette? Hva er det optimale? Spise et knekkebrød og et glass vann før jogging, og frokost når man kommer tilbake? Takker for svar Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kan være lurt å spise to timer før trening. Spis noe mgert som skinke, ost o.l Spis gjerne en banan. (Eller annet frukt.) - Dag-Erik Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvis det er fettforbrenning du er ute etter, ville jeg heller jogget Før frokost, slik som du sier. Ellers må det sies at du antageligvis ikke kommer til å oppnå noe som helst, rent utseendsmessig på den tiden.. (Forbedre formen litt klarer du..) Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Hvis det er fettforbrenning du er ute etter, ville jeg heller jogget Før frokost, slik som du sier. Ellers må det sies at du antageligvis ikke kommer til å oppnå noe som helst, rent utseendsmessig på den tiden.. (Forbedre formen litt klarer du..) Skal vel sies at jeg jogger 2-3 ganger per uke her hjemme.. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ok, ok. Da blir jo saken en helt annen Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Prøvde å jogge før frokost idag... Det var helt jævli og jeg snudde etter 20min. Drakk en shake før jeg dro. Ville heller ha jogga når du hadde spist og våkna.. Da kan du yte mer. Det annbefales heller ikke å jogge så tidlig. UMENNESKLIG så sjefen på gymet mitt. Og det må jeg si meg enig i. Det som skjer med jogging før frokost er at kroppen din har lite karbohydrater å forbrenne, derfor sparer kroppen på de og heller forbrenner fett. Så du hardkjører kroppen din altså. Endret 17. juli 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvorfor ikke bare gå? drikk et glass vann før du går, da blir du litt "mett" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå