Gå til innhold

Recovery av filer


Anbefalte innlegg

jeg viste ikke hvor jeg skulle poste hen, så jeg posta det her jeg:)

 

jeg skal bruke Recovery2000 på en 200gb hd jeg har. den er partisjonert,

100 / 100

 

jeg skal ta recovery av den ene hd'n. altså, 20gb filer som har "forsvunnet" skal opprettes igjen. så det jeg lurer på da, er om jeg kan plassere filene i den andre delen av hardisken? eller kommer dette til å ødelegge de slettede filene på den andre? ettersom det er samme disk? håper dere forstår hva jeg spør om. på forhånd, takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg se om jeg forsto deg korrekt.

Du har 2 partisjoner på ~100GB.

Du har mistet data på BEGGE partisjonene?

Hvis du da "finner" de gamle på den ene partisjonen, og legger de på den andre, så er det en viss fare for at du overskriver de slettede filene på den partisjonen du lagrer på.

Lenke til kommentar

Du bør nok ha en ekstra disk å skrive de gjenopprettede filene på.. mener partisjoneringen bare virker som en kvoteinndeling på selve disken og det vil si at den lett kan skrive over på filene du prøver å gjenopprette..

Er ikke helt sikker på dette, men mener programmet bør klare å si ifra om det er noe som ikke stemmer..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har funnet ut at maskinen jeg skal restore filer på har 2 x 100 gb disker, ikke en partisjonert disk som jeg trodde fra begynnelsen av. Men det jeg lurer på nå er om noen vet om noen restore prog som er graits? (helst gratis da, men kan også være greit med forskjellige forslag til kjøpe versjoner)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...