LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Selvsagt er Druids(aka. Vercingétorix) dårlig. Christopher Lambert er jo hovedrolleinnehaver. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 så halvparten av Kingdom of heaven i går (greide ikke mer) fy søttan så kjedelig!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 så halvparten av Kingdom of heaven i går (greide ikke mer) fy søttan så kjedelig!! Synes ikke den var så aller verst jeg. Dessuten så leverte den en av de morsomste replikkene i filmhistorien: He was from Germany! :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) så halvparten av Kingdom of heaven i går (greide ikke mer) fy søttan så kjedelig!! Synes ikke den var så aller verst jeg. Dessuten så leverte den en av de morsomste replikkene i filmhistorien: He was from Germany! :!: Jeg synes at det var den om ikke kjedeligste, så hvertfall en av de kjedeligste filmene jeg har sett.. Greide rett og slett ikke å se mer en halvveis.. Alle har forskjellig smak! Liker sånne filmer, men denne likte jeg ikke i det hele tatt. edit: glemte et par ord Endret 27. juli 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Selvsagt er Druids(aka. Vercingétorix) dårlig. Christopher Lambert er jo hovedrolleinnehaver. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å kjøpe den da jeg var litt mindre. Stakkars hodet mitt som trodde den skulle være god Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Selvsagt er Druids(aka. Vercingétorix) dårlig. Christopher Lambert er jo hovedrolleinnehaver. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å kjøpe den da jeg var litt mindre. Stakkars hodet mitt som trodde den skulle være god Gyllen regel; Christopher Lambert = dårlig film. Jeg eier filmene: Adrenalin: Fear the Rush (1996) Mortal Kombat (1995) Highlander (1986) Highlander II: The Quickening (1991) Highlander III: The Sorcerer (1994) Fortress (1993) Fortress 2 (1999) Med unntak av den originale Highlander så er de andre filmene grusomme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Gyllen regel; Christopher Lambert = dårlig film. Jeg eier filmene: Jepp. Har selv den forferdelige Resurrection og den kanskje enda verre Druids. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Så en som het "drumline" eller noe for en stund siden på canal+ Det var nok tidenes dritfilm... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Gyllen regel; Christopher Lambert = dårlig film. Jeg eier filmene: Jepp. Har selv den forferdelige Resurrection og den kanskje enda verre Druids. Hehehe. Ganske så synd egentlig da karen er skikkelig stilig og har en av Hollywoods desidert tøffeste stemmer. Han havner i samme bås som Chuck Norris og Steven Seagal. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Verste jeg har sett er vel Hellbreeder. Jesus, for noe møl. Så bare første halvtimen eller noe slik. Rett-på-dvd-filmer med 2 kanals lyd og sigel-layer disc er bestandig et dååårlig tegn... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Rett-på-dvd-filmer med 2 kanals lyd og sigel-layer disc er bestandig et dååårlig tegn... Vel, jeg tør påstå at de beste filmene er nettopp de som kommer rett på DVD. Lenke til kommentar
coolengan2002 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 noen som har sett attack of the killer tomatoes? 0.o genialt gjennomført... dårlig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 noen som har sett attack of the killer tomatoes? 0.ogenialt gjennomført... dårlig Synes den er ganske så bra jeg. I allefall i forhold til "Killer Tomatoes Eat France! (1991)" og "Killer Tomatoes Strike Back! (1990)". Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 noen som har sett attack of the killer tomatoes? 0.ogenialt gjennomført... dårlig Synes den er ganske så bra jeg. I allefall i forhold til "Killer Tomatoes Eat France! (1991)" og "Killer Tomatoes Strike Back! (1990)". Nå blir det ikke riktig å si at en film er bra, fordi den er god i forhold til en annen film. Blir ikke det som å trakke i sin egen bæsj? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Sa at den var ganske bra. Nevnte kun at søskenfilmene var dårligere. Mente aldri at oppfølgernes udugelighet gjorde originalen bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå