Dorian Gray Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jingle all the way[/b] Hva hva hva? Den er jo konge? Scenen der han finner fram en badge fra en kurv og leker politi er bare genial. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Usj, The Truman Show går på tv2 i morgen. Hvis jeg ikke har noe spesielt fore, skal jeg pokker meg se den elendige filmen. Kanskje jeg bytter mening. Er jo 6 år siden jeg så den. Ja... Endret du mening om filmen? Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tør påstå at en som plasserer The Truman Show i kategorien "verste (!) filmer en noen gang har sett", ikke kan ha sett så veeeldig mange filmer. Men for all del, hver sin smak. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Starship Troopers 2 Totalt mislykket prosjekt. Apocalypse Now Denne blir sikkert noen å reagere på, men den filmen er rett og slett kjedelig fra start til slutt(i mine øyne). Kom ikke på flere i farten... Lenke til kommentar
The Rat Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Den verste filmen jeg noen gang har sett må vel være "123 de magiske tallene" som jeg ble tvingt av lillesøstra mi til å se... På kino... Blæ! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Apocalypse NowDenne blir sikkert noen å reagere på, men den filmen er rett og slett kjedelig fra start til slutt(i mine øyne). Jeg er ihvertfall enig med ST2, som min kjaere bror kjopte pa DVD hin dagen. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Pee-wee's great adventure, denne filmen gir meg frysninger langt oppover ryggen. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Spongebob Squarepants!! Endret 25. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 The Aviator : Makan til langdryg og kjedelig film er det lenge siden jeg har sett. Et par B filmer som er glemt for lenge siden, men dårlige var de. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Starship Troopers 2 Totalt mislykket prosjekt. Jeg så de 15 første minuttene og gikk etter det. Den fanga meg ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Apocalypse NowDenne blir sikkert noen å reagere på, men den filmen er rett og slett kjedelig fra start til slutt(i mine øyne). Enig. Jeg gjespa mange ganger gjennom den filmen der. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 xXx2 Jeg var sterkt plaget over alt bråket i kinosalen da det gjorde at jeg ikke fikk sove. Lenke til kommentar
duda Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tør påstå at en som plasserer The Truman Show i kategorien "verste (!) filmer en noen gang har sett", ikke kan ha sett så veeeldig mange filmer. Men for all del, hver sin smak. vel folk klarer å slenge i sin city og snikende tiger, skjult drage her også, så smaken til diverse folk er jo tydeligvis ikke så bra. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vil do se min smukke navle. Elendig dansk film som jeg ikke ville se engang Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Vil do se min smukke navle. Elendig dansk film som jeg ikke ville se engang Den er knallbra. Tror ikke Søren Kragh-Jacobsen hadde deg som sin målgruppe da han lagde filmen. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Turbulence (1997) med Ray Liotta, latterlig flykaprerfilm. Var så dårlig at jeg nesten ble i godt humør... Alle filmene med Van Damme Endret 27. juli 2005 av krist2 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Mr. Deeds George of the Jungle 2 (orket ikke se hele) Charlies Angles (orket ikke se hele) Mr. and Mrs. Smith You got served (hip-hop dansefilm som er den værste filmen jeg NOENSINNE har sett) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Så House III: The Horror Show for ikke så lenge siden. For det første så var det ca NULL grøss/action i filmen. For det andre så var tittelen på filmen helt latterlig da den hadde INGENTING med handligen å gjøre. For det tredje så var baben i filmen naken sett ovenfra i dusjen (bodydouble), men når hun gikk ut så kunne man tydelig se en svart topp nederst i bildet. For det fjerde så er det helt fryktelig å se en eminemt skuespiller som Brion James i dette makkverket av en film. Osv osv osv. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Mr. DeedsGeorge of the Jungle 2 (orket ikke se hele) Charlies Angles (orket ikke se hele) Mr. and Mrs. Smith You got served (hip-hop dansefilm som er den værste filmen jeg NOENSINNE har sett) Mr. Deeds? Det kan du ikke mene? Hva er så gale med den at du klarer å få den til å bli den dårligste du har sett? Det er en slik type film jeg kan se mange ganger. Vil gjerne at du utdyper det Den dårligste filmen jeg kommer på nå er Druids. Lavmålsfilm med dårlige skuespillere og rævva dialoger. Skjønner egentlig ikke hvordan de har klart å gjøre den så dårlig, ettersom de hadde et såppass bra budsjett å rute med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå