Gå til innhold

verste filmen(e) du har sett

LIRS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Usj, The Truman Show går på tv2 i morgen. Hvis jeg ikke har noe spesielt fore, skal jeg pokker meg se den elendige filmen. Kanskje jeg bytter mening. Er jo 6 år siden jeg så den.

Ja... Endret du mening om filmen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Tør påstå at en som plasserer The Truman Show i kategorien "verste (!) filmer en noen gang har sett", ikke kan ha sett så veeeldig mange filmer. Men for all del, hver sin smak.

Lenke til kommentar
Tør påstå at en som plasserer The Truman Show i kategorien "verste (!) filmer en noen gang har sett", ikke kan ha sett så veeeldig mange filmer. Men for all del, hver sin smak.

vel folk klarer å slenge i sin city og snikende tiger, skjult drage her også, så smaken til diverse folk er jo tydeligvis ikke så bra.

Lenke til kommentar

House III: The Horror Show for ikke så lenge siden. For det første så var det ca NULL grøss/action i filmen. For det andre så var tittelen på filmen helt latterlig da den hadde INGENTING med handligen å gjøre. For det tredje så var baben i filmen naken sett ovenfra i dusjen (bodydouble), men når hun gikk ut så kunne man tydelig se en svart topp nederst i bildet. For det fjerde så er det helt fryktelig å se en eminemt skuespiller som Brion James i dette makkverket av en film. Osv osv osv.

Lenke til kommentar
Mr. Deeds

George of the Jungle 2 (orket ikke se hele)

Charlies Angles (orket ikke se hele)

Mr. and Mrs. Smith

You got served (hip-hop dansefilm som er den værste filmen jeg NOENSINNE har sett)

Mr. Deeds? Det kan du ikke mene? Hva er så gale med den at du klarer å få den til å bli den dårligste du har sett? Det er en slik type film jeg kan se mange ganger. Vil gjerne at du utdyper det :ermm:

Den dårligste filmen jeg kommer på nå er Druids. Lavmålsfilm med dårlige skuespillere og rævva dialoger. Skjønner egentlig ikke hvordan de har klart å gjøre den så dårlig, ettersom de hadde et såppass bra budsjett å rute med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...