LIRS Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) nå er jeg lei alle de "hva er den beste filmen du har sett spørsmålene". så nå vil jeg vite, hva er (heter) den verste filmen(e) du har sett? verste filmene jeg har sett må være Rollerball: alle spiller en slags basket på rulleskøyter, der de som arangerer hele greia er onde. alt er bare forvirende og dumt torque: elendig overdrivet motorsykkelfilm nesten alle nye amerikanske skrekkfilmer Endret 17. juli 2005 av LIRS Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) "Skal vi danse" - Den handler om en forretningsmann som ser ei jente i et vindu på en danseskole hver gang han tar toget. Så tar han dansetimer og danser med kona på slutten. Whoho! Den var så sykt dårlig! Edit: Skrev litt mer utfyllende. Endret 17. juli 2005 av DE1 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Grease Og: Dawn of the dead Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 De jeg kommer på: Ballistic Matrix Revolutions Once Upon A Time In Mexico Lenke til kommentar
Månebaronen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 The Mangler Det var etter denne filmen jeg forstod hvor mye verdt "basert på en novelle av Stephen King" er.. Det selger filmen, men forteller ingenting om hvor bra filmen er! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Vildanden. Endret 17. juli 2005 av qweac Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Spiderman-filmene. De var rett og slett kjedelige og uengasjerende. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Battlefield Earth og Siderhusreglene. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Må være Ticker med bla Steven Seagal. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 "Skal vi danse" - Den handler om en forretningsmann som ser ei jente i et vindu på en danseskole hver gang han tar toget. Så tar han dansetimer og danser med kona på slutten. Whoho! Den var så sykt dårlig! Edit: Skrev litt mer utfyllende. Jeg antar du mener den amerikanske remaken, men den orginale japanske filmen med samme handling er faktisk utrolig morsom og koselig. Selv takler jeg ikke Amadeus, Shakespear in Love og Sense and Sensibility. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 The Next Best Thing (2000) Get Ready To Be Boyzvoiced (2000) Dorm Daze (2003) Turbo: A Power Rangers Movie (1997) Clifford (1994) The Horse Whisperer (1998) Virus (1999) Biker Boyz (2003) De jeg kom på nå... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Grease Og: Dawn of the dead Ja grease er greit, men dawn of the dead? syns Orginalen var genial, remake var helt grei. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Starship Troopers 2. Ener'n var ganske grei Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Starship Troopers 2. Ener'n var ganske grei Ka med hun derre digge kjerringen som går rundt naken? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hmm, dette blir vanskelig. #1. Manos: The hands of fate #2. Monster a-Go Go #3. Hobgoblins #4. Sinbad of the Seven Seas (med Lou Ferrigno selvsagt) #5. 3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain #6. The Incredibly Strange Creatures Who Stopped Living and Became Mixed-Up Zombies!!? #7. Space Mutiny #8. Dis - en historie om kjærlighet #9. Sorority Babes in the Slimeball Bowl-O-Rama #10. Flesh Gordon Meets the Cosmic Cheerleaders #11. The Brain That Wouldn't Die #12. The Blade Master (Ator l'invincibile 2) #13. Turbo: A Power Rangers Movie #14. Gigli #15. Deathstalker and the Warriors from Hell Huff, nå klarer jeg ikke å fortsette. Det er rett og slett vondt å minne seg selv på at man har kjøpt og betalt for de overnevnte filmene. Nah, just kidding - I LOVE 'EM! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Heisann larsp! mye bra på den lista di! Manos er også min soleklare ener! blir ikke verre enn han fyren med knekk i knæra som visstnok skjøt seg etter filmen ble gitt ut! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Batman and Robin Paycheck Det Største i Verden Turbo: A Power Rangers Movie Alt med Steven Seagal... Kommer sikkert på flere etterhvert... Dawn Of the Dead er jo kjempebra, snakker om remaken ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå