Yankes Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg vet at mange ikke har fått sendt sine mailskjemaer gjennom frac.dk. Jeg har hatt det samme problemet, men i går lagde jeg et simpelt mail skjema som viste seg å fungere. Så jeg tenkte jeg skulle dele det med dere som har det samme problemet. mail.php: <form action="sendmail.php" method="post"> Ditt Navn:<br> <input type=text size=15 name=navn><br> Din Mail:<br> <input type=text size=15 name=mail><br> Emne:<br> <input type=text size=15 name=emne><br> Melding:<br> <textarea cols=25 rows=7 name=melding></textarea><br><br> <input type=submit value="Send Mail"> <input type=reset value=Reset> </form> sendmail.php: <?php // Her sjekkes det at alle feltene er utfylt if($_POST['navn'] == "" || $_POST['mail'] == "" || $_POST['emne'] == "" || $_POST['melding'] == "") { echo "Mailen ble ikke sendt, du må fylle ut alle feltene!"; } // Her sendes mailen hvis alle feltene er utfylt else { mail("[email protected]", "$emne", " Navn: $navn E-mail: $mail Melding: $melding"); echo "Mailen ble nå sendt til Ola Normann"; } ?> Endret 17. juli 2005 av YaNkEs Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hvorfor får jeg sendt den der da? via frac.dk! Jeg har bruker på frac.dk og jeg har testet det der! og det funka fint! Endret 17. juli 2005 av YaNkEs Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 få se da. Sist jeg sjekka så kom det alltid error. Gjerne test du. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Har testa det allerede det funka for meg! Endret 17. juli 2005 av YaNkEs Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Som sagt støtter ikke frac.dk mail(). Du kan bruke powertech sin greie: <form method="post" action="http://www.powertech.no/cgi-bin/mailform?*dinepostadresse*"> <input type="hidden" name="subject" value="*emnet*"> <input type="hidden" name="returnurl" value="*sidesomskalvisesnåreposteersendt*"> *resten av skjemaet ditt her* EDIT: Leste ikke alle innleggene skikkelig. Trodde du hadde problemer med å få sendt e-poster De ha fikset det for ikke lenge siden. Endret 17. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Bull. Mail() fungerer glimrende med frac.dk. Jeg har et slikt skjema på hjemmesiden min! vær så god og test det hvis dere vil..! Lenke til kommentar
Danielbv Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Bull. Mail() fungerer glimrende med frac.dk. Jeg har et slikt skjema på hjemmesiden min! vær så god og test det hvis dere vil..! I følge frac.dk så har de slått av mail() funskjonen pågrunn av misbruk? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 OI! svarte.. det funket klokken 4 i går natt.. Beklager. Frac.dk støtter ikke lenger mail(). Jeg trekker herved tilbake påstanden min. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 @YaNkEs: Vi har en egen PHP kode som andre kanskje kan bruke-tråd til dette. Lenke til kommentar
fredeil Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 De har safemode på Frac.dk .. så dessverre går det ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå