jegerenfisk Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 php: <?PHP $number = "5"; include("/public_html/cute news/show_news.php"); ?> Feilmeldingen jeg får er: Warning: main(/public_html/cute news/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/home2/g/ge/gefule/public_html/images/Logg.php on line 36 Warning: main(): Failed opening '/public_html/cute news/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /mnt/home2/g/ge/gefule/public_html/images/Logg.php on line 36 Er ganske fersk på PHP... Hadde vært fint med litt hjelp. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Feilmeldingene er rimelig selvforklarende. Den finner ikke show_news.php på den spesifiserte stien. Ser at du har et mellomrom i "cute news", denslags bør unngås og kan være grunnen til feilmeldingene. Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 har ikke testet med å endre det, men jeg har testet med aj.fork. PHP: <?PHP include("public_html/images/aj.fork/show_news.php"); ?> Feil melding: Warning: main(/public_html/images/aj.fork/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/home2/g/ge/gefule/public_html/images/Logg.php on line 33 Warning: main(): Failed opening '/public_html/images/aj.fork/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /mnt/home2/g/ge/gefule/public_html/images/Logg.php on line 33 Mulig det er meg som gjør noe veldig feil. Bruker start.no som web host. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Tror ikke cutenews fungerer på start.no Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvis trådstarter skjerper orddelingsfeilene sine er det en stor sjanse for at han i fremtiden får mindre problemer med baner o.l. Det er også å anbefale å bruke små bokstaver til alt av fil- og mappenavn på nett. Tør jeg spørre hvorfor du har plassert Logg.php i bildemappen din (images)? Og ligger mappene cute%20news og aj.fork i /images/ ? I tillegg vil jeg si at det heter feilmelding, ikke "feil melding", med mindre meldingen du får faktisk er feil, og det er det du mener. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Tror ikke cutenews fungerer på start.no Da må du tro igjen Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hehe.. funker cutenews på start.no? hmmm ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå