maltake Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) hei. Jeg driver å lager denne siden BvA - clansite og det falt en liten tanke inn i huet mitt Den var at, hvis jeg får laga en "login" sånn at noen brukere kunne ha redigert "news" "personala" uten at jeg måtte ha gjort det. er det noen som kan hjelpe meg med det, iallefall bare gi meg en liten veiledning sånn? plz MvH Maltake Endret 17. juli 2005 av maltake Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Litt OT: Men hvordan lager du siden din? Syns koden så litt snål ut. Lenke til kommentar
maltake Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 vet det er ganske mye surr der driver å jobber med at koden skal bli mer ryddig Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Den var at, hvis jeg får laga en "login" sånn at noen brukere kunne ha redigert "news" "personala" uten at jeg måtte ha gjort det. er det noen som kan hjelpe meg med det, iallefall bare gi meg en liten veiledning sånn? plz Gi en liten veiledning sånn? Nei, du, da har du misforstått. Det er ikke en liten veledning på det der. Men du kan laste ned CuteNews for å lage brukere som kan redigere nyheter o.l. Hvis du skal ha personalia, må vi nesten få vite hvordan det lagres... Det letteste er nok å ha det i en database. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 "Du bare trykker på personalia og velger 'la brukere endre selv'" Du må nok bruke et serverside scriptspråk som PHP, gjerne sammen med databasen mySQL. Det tar litt tid å lære seg, men er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
maltake Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 skal teste "CuteNews" jeg. men jeg mente ikke personalia, mente den infoen som er om "Medlemmene" på medlem siden, at vær enkelt medlem kan endre på det Lenke til kommentar
maltake Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Men du kan laste ned CuteNews for å lage brukere som kan redigere nyheter o.l. hvordan får jeg til at CuteNews automatisk legger det "news" inn på siden da? Lenke til kommentar
maltake Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 nei takk jeg trur jeg klarte det nå Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Evt hvis du er keen på å lære litt php, så er jo dette en gylden sjanse, og lagre dataene i en mysql-database Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå