Nobrains Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har gått over til xp64 nå... Deamon tools eller alcohol fungerer ikke!! Finnes det noen andre 64bit image mount alternativ der ute jeg kan bruke ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 WinImage har jeg hørt rykter om skal funke. Eventuelt kan du bruke IsoBuster til å "pakke ut" image-filene slik jeg måtte gjøre den uken jeg prøvde meg på x64 Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hallais! Deamon Tools V4 skal støtte x64 av window men det kommer sikkert ikke ut før i August/September... Jeg har et virtualiseringsprogram som funker med x64 men det støtter ikke cd beskyttelser... men så vidt jeg veit er det det eneste som funker fram til Deamon Tools V4 kommer så... Send meg en e-mail så kan jeg sende deg en zip fil med programmet... mail: [email protected] P.S: dette gjelder også dere andre som ikke finner noe cd virtualiseringsprogram til x64 Lenke til kommentar
skille Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Test ut File Disk http://www.planetamd64.com/index.php?showtopic=7741 Funker for meg:) -Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå