Laffe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ichigo har jo flyd lenge han? Og det har vel de fleste? :S Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja, men når begynte de med det? Teit at de detter ned hull og sånn når de kan fly. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 det er ingen som har flydd uten hjelpemiddler i SS... begynnte vel med det da de kom tilbake til karakura town... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Episode 167 out xD Finfin episode, men litt synd at det blir fillers de kommende ukene. Endret 17. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Fillere? Neeeei! Heldigvis så ble det ingen cliffhangere siden vi må vente en stund før de er tilbake på rett spor. Episoden var knall, men faktisk litt trist siden Grimmjow er død Hvis han er det da, ikke har jeg lest mangaen og ikke fikk vi noen "jeg-dør-snart-tale" så man kan jo lure. Endret 18. april 2008 av CurSe Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 flashback er aldri noe godt tegn visst du håper at noe ikke skal dø.. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hehe, du kan klisjeene ser jeg Inverno Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 hehe, ja har sikkert sett på dette for lenge Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Måtte ta igjen på Anime fronten i Bleach i tillegg i det siste, episode 166 er noe av det beste i Bleach på ganske lenge. En hel masse flott action i tillegg til at episoden var emosjonell, fantastisk. Men nå kommer de helvettes fillere igjen, så da blir det en lang pause fra animen igjen visstnok. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Noen som har peiling på hvor mange episoder det vil være fillers? Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 huff, jeg som leser mangan får vel holde meg unna animen en stund nå da, men det var jo værtfall et greit sted og begynne med fillers da. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kan ikke hjelpe for å være litt småirritert over fillers, men vet jo at det er nødvending for at mangaen skal klare å legge seg godt foran animen igjen. Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Filler - Pause for den virkelige handelen? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Fillers bruker de for å fylle opp tomrommet som de trenger for å ikke ta igjen mangaen, dette er episoder med handling som har ingenting med den historien forfatteren av mangaen lager. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Synes dette kan bli interessant. Nydelig animasjon og... den nye kapteinen var jo rå. Han som han tok med seg minnet meg veldig om den Arrankaren som slåss mot Abarai og Ishida... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Var det fillers idag eller ikke? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Må si at episode 166 var en av de bedre altså. Lenke til kommentar
riis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Mye greier i introen i den nye arcen ser jeg. Hvem er hun lille jenta, han gamle mannen med en brille, han duden med lilla hår og alle disse fyrene med blålilla kledninger? Dessuten så vi shikaen, eller bankaien, til Kifune Makoto (kompisen til han nye kapteinen). Lenke til kommentar
Muse Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Andre enn meg som synest dagens episode var FANTASTISK? Fantastisk animasjon og bra story. De nye folka virket interessante, og i likhet med Riot, syntes jeg at han nye capteinen var fette rå! Ser også ut til at de har laget ny musikk, og bra er det og! Jeg ville aldri gjettet at dette var fillers, hadde det ikke vært for diskusjon.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå