Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fillere? Neeeei!

Heldigvis så ble det ingen cliffhangere siden vi må vente en stund før de er tilbake på rett spor. Episoden var knall, men faktisk litt trist siden Grimmjow er død :cry: Hvis han er det da, ikke har jeg lest mangaen og ikke fikk vi noen "jeg-dør-snart-tale" så man kan jo lure.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Måtte ta igjen på Anime fronten i Bleach i tillegg i det siste, episode 166 er noe av det beste i Bleach på ganske lenge. En hel masse flott action i tillegg til at episoden var emosjonell, fantastisk. Men nå kommer de helvettes fillere igjen, så da blir det en lang pause fra animen igjen visstnok.

Lenke til kommentar

Mye greier i introen i den nye arcen ser jeg. Hvem er hun lille jenta, han gamle mannen med en brille, han duden med lilla hår og alle disse fyrene med blålilla kledninger? Dessuten så vi shikaen, eller bankaien, til Kifune Makoto (kompisen til han nye kapteinen).

Lenke til kommentar

Andre enn meg som synest dagens episode var FANTASTISK? Fantastisk animasjon og bra story. De nye folka virket interessante, og i likhet med Riot, syntes jeg at han nye capteinen var fette rå! Ser også ut til at de har laget ny musikk, og bra er det og! Jeg ville aldri gjettet at dette var fillers, hadde det ikke vært for diskusjon.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...