Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle Dattebayo brukere:

 

Ikke last ned Diamond dust Rebellion fra Dattebayo, du vil bare bli veldig skuffet...

Jeg lastet den ned og gledet meg til å se den, men når jeg startet den fant jeg ut at det bare var no baseball shit.

Dattebayo er ondskapsfulle, veldig ondskapsfulle.

Lenke til kommentar

Dattebayo blir av mange betraket som skikkelige rasshøl, siden dem kødder i ny og ne. Jeg mener dem kan egentlig gjøre hva faen dem vil, dem gir oss kvalitetssub av Naruto og Bleach gratis. Dermed har de sin fulle rett til å opptre som verdens største drittsekker om de føler for det, så lenge de gir oss subs av Naruto og Bleach bør de som er ufornøyd enten holde kjeft eller finne seg noen andre subgrupper eller eventuelt se hele shiten via youtube. :)

Lenke til kommentar

Lol xD bleach hdtv er bare en mkv som dattebayo har hatt det morosomt med...

 

 

"Dattebayo listens to user feedback - switches to MKV starting immediately

 

2008/04/10

 

Dattebayo Fansubs, LLC is proud to announce that effective immediately, all future releases will be encoded using the superior MKV video container. After we have switched to H264 video compression, we have received countless suggestions from our fans to look into "MKV", a high quality free audio/video container which allowed HIGH DEFINITION video to be stored at a FRACTION of file size as compared to equally encoded and processed AVI file. Our video encoding staff immediately downloaded and evaluated the MKV compression tools and found them to be highly superior to our currently used beta of Windows Movie Maker 2.1, and as a result, we will be releasing all our products directly in MKV form. MKV will allow us to release ultra-high definition versions of both Bleach and Naruto (1920x1080p) with 7.1 channel surround sound while keeping the same reasonable file size of 170MiB. To give you a sample of what awaits you after the switch to MKV, we're releasing [DB] Bleach 166 HDTV. Starting next week, both Bleach and Naruto will be using this new amazing format.

 

We will no longer release episodes in inferior "AVI" format, and this weeks Bleach will be the last "AVI" encoded release. We will NOT release in both AVI and MKV, or any other format besides MKV.

 

We will not accept complaints from our users who are unable to play these releases at full resolution."

 

 

Anbefaler alle og laste ned den fake hdtv'en !! Rå bra sang på den :p

Endret av hans2k
Lenke til kommentar

Den nye forma til Grimmjow var OK, men den slutten der.. Fy faen for ein slutt.. Har fortsatt frysningar.. Topp 3 av ting som har skjedd i Bleach.

 

Men.. Eg har tenkt litt.. Kenpachi skulle jo vere den hardaste av Shinigami, ikkje sant? Men Ichigo vaska jo golvet med han, og då hadde han ikkje eingong fått Bankai. So viss Kenpachi faktisk er hardast, so har ikkje Shinigami'ane so veldig mykje å stille opp med mot Espada & co..

 

Edit: Bytta ut Aizen med Kenpachi..

Endret av Arangaras
Lenke til kommentar

"Arangaras:"

 

"Men.. Eg har tenkt litt.. Aizen skulle jo vere den hardaste av Shinigami, ikkje sant? Men Ichigo vaska jo golvet med han, og då hadde han ikkje eingong fått Bankai. So viss Aizen faktisk er hardast, so har ikkje Shinigami'ane so veldig mykje å stille opp med mot Espada & co.."

 

Du prater om a? Ichigo har da aldri banka Aizen da:S

 

*Edit: eller er det jeg som roter?

Endret av Lasse_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...