Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det er vel egentlig ikke så godt å si akkurat hvor mange fillere det er, siden fillerene har blitt flettet inn i de "skikkelige" episodene :thumbdown:

Alt opp til 64 er vel bra, men så ble det bare crap som de andre lange seriene. :(

Heldigvis er det 313 manga-kapittel som er bra.

(æsj, ny side >:--| )

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opp til episode 64 var det lett å skile ut fillerene, ja. Men der hvor serien er nå, har de fletta inn fillerene på en eller annen nasty måte, som gjør dem vanskelige å skille fra den "skikkelige" historien. En stort skritt i feil retning for Bleach-animen :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Var vel ikke fillere før ep. 64. :hmm: Men ja, er idiotisk at de stygge dukkene var med når historien begynte igjen f.eks. Så kun til ep. 112 eller noe sånt før jeg ga opp. :no: (så ikke noe mellom 64 og 109)

Lenke til kommentar
Var vel ikke fillere før ep. 64. :hmm: Men ja, er idiotisk at de stygge dukkene var med når historien begynte igjen f.eks. Så kun til ep. 112 eller noe sånt før jeg ga opp. :no: (så ikke noe mellom 64 og 109)

Tror det var noen fillere før ep. 64. Disse Karakura Super Heroes var vel noe filler greier? Kan i hvertfall ikke huske det fra mangaen :hmm:

Lenke til kommentar
Finnes det en Bleach film da? Hvis jeg skal begynne å sette meg inn i dette her kan det være godt å starte med en film som oppvarming.

Ja, det finnes filmer. Men jeg tror du burde begynne med Serein først så at du ikke står iigjen med "wtf"-tegnet etter filmen og i filmen. :p

Lenke til kommentar
Finnes det en Bleach film da? Hvis jeg skal begynne å sette meg inn i dette her kan det være godt å starte med en film som oppvarming.

ja det er en men historien til den er ca midt inne i serien, så du kommer bare til å få masse spoilere og ikke skjønne en dritt.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tror det var noen fillere før ep. 64. Disse Karakura Super Heroes var vel noe filler greier? Kan i hvertfall ikke huske det fra mangaen :hmm:

Han her du tenker på da?

post-22560-1204978066_thumb.png

Lenke til kommentar

Han her du tenker på da?

er nok han, han tenkte på.. men den er ikke en filler det er sikkert da han går ut med søskenene til ichigo og han urahara gutten og jakter på hollows.. og så er det noe med en katt som transformerer seg elns..

Lenke til kommentar
Hmmm, må skaffe meg parabol og betale manga kanaler fra Japan tenker jeg. Kan bli litt styr men er vel vært det.

eh hvorfor det? :p visst du kan japansk og vil ha mange japanske kanaler så er det vel greit men.. det er jo mange fan sub grupper som subber og legger det ut på nettet gratis.. uheldigvis er det imot forumets regler å gi deg link til noen av sidene, men du klarer sikker å finne det selv? visst ikke kan jeg sende en PM til deg..

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke noe imot at de putter inn 1-3 filler eps i når de ikke har mer igjen av mangaen. Man kan jo velge å se de eller ikke og noen syntes det er bedre med filler enn pause. Bounto arcen kunne jeg vært uten da...sugde.

Noen som vet om det er noen bra subs til Hitsugaya filmen eller?

Lenke til kommentar

Fillers til Bleach er som kjent mye bedre enn fillers til Naruto, holder høyere kvalitet, men stort sett bare dritt uansett, liker ikke når animasjonsteamet skal finne på ting selv, det kan ende opp med å ruinere forestillinger av sentrale karakterer fullstendig. Nå som animen nærmer seg mangaen med stormskritt, så kan vi naturligvis forvente enda mer fillers. :grumpy:

Lenke til kommentar

jeg syntest ikke bount arcen var så veldig dårlig jeg.. det som var dritt med den var at de dukkene hang igjen etter arcen var ferdig.. men når det ikke er mer igjen av mangaen holder det ikke med 1-3 filler episoder.. da blir det fort opp mot 15-30.. enten det eller en lang pause..

Endret av Inverno
Lenke til kommentar

Ja, den jævla gjengen syntes jeg var veldig rart at dem fortsette å ha med i serien. Greit at dem finner på masse dritt når dem skal fylle opp tomrommet, men å begynne å dra inn sine egne fantasifigurer inn i handlingen til Kubo... Nei det blir å gå for langt synes jeg. De er ikke morsom, de sier ingenting av interesse, og de har ingen karakteristikker ved seg i det hele tatt. Alt dem bidrar med er å bruke opp litt tid og være irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...