TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 http://www.youtube.com/watch?v=n55TvMMcMm0...read.php?t=3326 Denne Bleach AMV en er ett must for dere. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Synes det var litt fet episode egentlig. Tror det kan bli bra fight når Ishida og Renji samarbeider de neste episodene Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Dokkene er ikke blitt nevnt i det siste men de ble nevnt mange ganger for noen episoder siden De er ikke kule, de er bare utrolig irriterende. I hvertfall Kon som ikke har noe nytte utenomå være i veien og forbanna irriterende. De tre andre(egentlig bare Nova) har i hvertfall noen kule teknikker å bidra med Kon er s0et, det finnes mange verre karakterer i serien enn han, f.eks Chad, som er bare helt patetisk, livløs fyr. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvor kan man se Bleach hen? Det finnes vel ikke slike kanaler i norge som sender det vel? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvor kan man se Bleach hen? Det finnes vel ikke slike kanaler i norge som sender det vel? Stemmer det, vi er alle pirater. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ok, så dere laster ned episodene fra limewire og sånt? Skulle gjerne ha betalt litt for manga og anime og CGI kanaler her i norge fra utlandet Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Helt grei episode. En tier på at Grimmjow skal bruke Orihime til å vekke liv i Ichigo igjen, slik at de kan ta en fight Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ok, så dere laster ned episodene fra limewire og sånt? Skulle gjerne ha betalt litt for manga og anime og CGI kanaler her i norge fra utlandet Jeg bruker torrentz når jeg skal finne filmer og episoder. Har ikke lasta ned Bleach for når jeg begynte å se på det så hadde kommet så mange episoder allerede så jeg gadd ikke laste ned. Har kun sett online http://watchanimenow.com/ og når jeg tok igjen animen så bare fortsatte jeg med det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jess, anbefaler å bruke torrents, siden begge seriene er såpass populær, så går det unna. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvorfor har de en oppsummering av forrige episode på 5 minutter? Snakk om bortkastet tid... Episoden blir jo under 20 minutter... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvorfor har de en oppsummering av forrige episode på 5 minutter? Snakk om bortkastet tid... Episoden blir jo under 20 minutter... Har sikkert kortet ned tiden på episodene litt, for å ikke ta igjen mangaen så fort... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er vel det.. De er jo snart ved ende nå:/ Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor har de en oppsummering av forrige episode på 5 minutter? Snakk om bortkastet tid... Episoden blir jo under 20 minutter... nærmere 15mins ja.. Er japanere så wasted at de trenger en så lang recap forann HVER episode? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hehe tror det ja;p Håper de slutter med det og heller ta igjen og ta fillers!!! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 vil heller ha en 5 min recap enn en utdratt ødelagt episode.. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 vil heller ha en 5 min recap enn en utdratt ødelagt episode.. I second that! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvor mange Bleach episoder er det? ER det snakk om 50 eller 300 liksom? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 det har kommt ut 163 episoder nå.. ca 50 av dem er filler episoder.. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Okey så 113 av dem er gode da? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er vel egentlig ikke så godt å si akkurat hvor mange fillere det er, siden fillerene har blitt flettet inn i de "skikkelige" episodene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå