Bruktbilen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) hvilket chapter er det Anime ligger på nå? De er egentlig bare på ca 50% av 256, men plutselig hoppet de fram til 263 der vi møter Rukia, så de skippet en god del, skjønner ikke hvorfor de gjorde dette da det fint kunne gått å vist alt sammenhengende. Endret 9. januar 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det ikke fillers lengere? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 niice.. når var det de sluttet med fillersene, episode nr? Hva var mellom 256 og 263? ;O Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hvilket chapter er det Anime ligger på nå? De er egentlig bare på ca 50% av 256, men plutselig hoppet de fram til 263 der vi møter Rukia, så de skippet en god del, skjønner ikke hvorfor de gjorde dette da det fint kunne gått å vist alt sammenhengende. Ok takk for infoen, Jeg leste Bleach manga før, ca til der vi er på anime nå så jeg tenkte jeg skulle begynne og lese litt igjen Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Wow, for en transformasjon han aronieru-duden gjorde..... snakk om beauty and the beast likte "kaiens" sverd-trasformasjon Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ikke sant...kaiens shikai(tror jeg har lest et sted at det er det det heter når man "release" sverdet sitt) er drit kul. Liker den felespillinga som kommer i kampene noen ganger Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 sykt lite som skjer i episodene nå. Hjelper ikke at de varer kun 10 min heller. Hater episodene der hele greia handler om at Chad eller han Quincy fyren sloss. Forsåvidt disse episodene med Rukia. Syns hele episoden er sånn at hun får høre no også får hun store øyne og sånn "OMG!" blikk. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg syntes det er bra med story og ikke bare slossing, men du har rett i det at de drar de omg øyeblikka litt langt noen ganger... Personlig så gleder jeg meg litt til Chad sin kamp. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Chad blir endelig litt stilig i kampen som kommer. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg så memories of nobody og jeg må si jeg ikke ble vidre imponert. Likte ikke animeringa.Handlinga var heller ikke noe å skryte av, håper den neste blir bedre. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hah, denne episoden ble like morsom som jeg trodde, flott! Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 20 minutter jeg aldri får igjen av mitt liv. Disse episodene er bare helt for djævlig kjedelig. Serien står jo helt stille. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nja, det var ikke noen fillers i den kampen, den var bare veldig rar, selv i mangaen. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Syntes den var ganske morsom Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bleach har mistet sansen for humor fullstendig... De der dumme hollow'ene som liksom skal være morsomme blir bare en forstyrrelse. De minner meg om filler-dokkene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Bleach har mistet sansen for humor fullstendig... De der dumme hollow'ene som liksom skal være morsomme blir bare en forstyrrelse. De minner meg om filler-dokkene. Disse du snakker om? Enig i at de er litt teite, men syns ikke de var så irriterende. Er ikke mye humor der de er nå, og har vel ikke vært noe heller på en stund. (Kon og co. f.eks)Så jeg syns hvertfall at de glir ålreit inn i serien bra. (Muligens ikke med fillerne i anime'n) Men steike, visste ikke anime'n hadde kommet så langt. Ikke langt unna manga'n da. edit: Ja, Nell liker vi Endret 18. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Synes hollowene er stilig, eller egentlig bare Nell, hun er akkurat som Yachiru, sprer glede i serien . Nei det er ikke lenge igjen til den når mangaen, mye stilig framover, det er heller ikke rom for fillers! Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Synes at serien blir så ekstremt barnslig når de bruker disse hallowene. Ligner mer på barne tv. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jaja, ikke verdens beste episode, men har sett mye verre. Enig i at det ikke er bra humor. Men at noe er barnslig er ikke nødvendigvis negativt, One Piece er barnslig som faen, men de klarer å gjøre det uten å være teite etter min mening. Han hollowen sier bare usammenhengende tull (ikke tull som er konsistent i forhold til karakterene som feks i One Piece), selvom jeg synes han derre andre hollowen er morsom bare jeg ser det dumme trynet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå