Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvilket chapter er det Anime ligger på nå?

 

De er egentlig bare på ca 50% av 256, men plutselig hoppet de fram til 263 der vi møter Rukia, så de skippet en god del, skjønner ikke hvorfor de gjorde dette da det fint kunne gått å vist alt sammenhengende.

 

 

Ok takk for infoen, Jeg leste Bleach manga før, ca til der vi er på anime nå så jeg tenkte jeg skulle begynne og lese litt igjen

Lenke til kommentar

sykt lite som skjer i episodene nå. Hjelper ikke at de varer kun 10 min heller. Hater episodene der hele greia handler om at Chad eller han Quincy fyren sloss. Forsåvidt disse episodene med Rukia. Syns hele episoden er sånn at hun får høre no også får hun store øyne og sånn "OMG!" blikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Bleach har mistet sansen for humor fullstendig... De der dumme hollow'ene som liksom skal være morsomme blir bare en forstyrrelse. De minner meg om filler-dokkene.

Disse du snakker om?

 

Enig i at de er litt teite, men syns ikke de var så irriterende. Er ikke mye humor der de er nå, og har vel ikke vært noe heller på en stund. (Kon og co. f.eks)Så jeg syns hvertfall at de glir ålreit inn i serien bra. (Muligens ikke med fillerne i anime'n)

 

 

 

Men steike, visste ikke anime'n hadde kommet så langt. Ikke langt unna manga'n da.

 

 

edit: Ja, Nell liker vi ;)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Jaja, ikke verdens beste episode, men har sett mye verre.

 

Enig i at det ikke er bra humor. Men at noe er barnslig er ikke nødvendigvis negativt, One Piece er barnslig som faen, men de klarer å gjøre det uten å være teite etter min mening. Han hollowen sier bare usammenhengende tull (ikke tull som er konsistent i forhold til karakterene som feks i One Piece), selvom jeg synes han derre andre hollowen er morsom bare jeg ser det dumme trynet hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...