Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Betyr det at disse plagsomme idiot-arrancarene ikke er fillers? Skremmende... :!: Nei, Nell og gjengen er ikke det nei. Du får vente å se eller lese mangaen hvis du vil vite mer om de Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Får vel vente, har alt brent meg på mangalesing ifm Naruto så... Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det noen som veit når fillerne startet og når de sluttet? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ep. 65 eller 66 til 109 tror jeg. Og så er det noen her og der etter det. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Skal det komme en film om Toushiro...? Når kan den forventes å bli funnet dubbet i så fall? Btw...Nel og co er kule Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Stemmer det, den heter Bleach 2: The Diamond Dust Rebellion og ble faktisk sluppet den 22 desember 2007 (dvs for 3 dager siden) på japanske kinoer. Det som er kjedelig er at filmen ikke vil bli tekstet før DVD-en kommer ut. Dette betyr mest sannsynlig at vi ikke får sett den før om et halvt år eller mer. Jeg gleder meg allerede, Hisagi releaser jo! Endret 25. desember 2007 av Venesis Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvordan ligger det egentlig an med Zangetsu? Da tenker jeg på han mannen med svart hår og kappe, ikke den irriterende "anti-ichigo" karakteren. Er han borte for alltid eller? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvordan ligger det egentlig an med Zangetsu? Da tenker jeg på han mannen med svart hår og kappe, ikke den irriterende "anti-ichigo" karakteren. Er han borte for alltid eller? han var litt med i dimonddust rebelion=\ Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Skal det komme en film om Toushiro...?Når kan den forventes å bli funnet dubbet i så fall? Btw...Nel og co er kule forhåpentlig aldri, men viz liker å irritere folk så... Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva snakker du om?! Toushiro er fet...Filmen er også sikkert om noe annet enn bare han. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 han sier at han aldri vil ha filmen dubbet, men subbet er jo noe helt annet, men vet ikke når den blir det. med første filmen tok det ca 9 mnd elns, forhåpentligvis får det raskere med denne.. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Oh, sorry...Så ikke at jeg har skrive dubbet...Mente selføgelig subbet. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Oh, sorry...Så ikke at jeg har skrive dubbet...Mente selføgelig subbet. lol, alright then=p men ja: den ER fet=D og jeg kan ikke vente til den blir subba, da fårstår jeg i hvertfall hva de sier!=P Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Mulig jeg har spurt om dette før men siden jeg spør igjen så har jeg sikkert ikke fått noe svar... Noen som har peiling på hvor lenge Bleach er planlagt å holde på..? Kommer de til å dra den like langt som OP?(er ikke meg imot hvis de holder like bra kvalitet) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Blir nok noe mer når de er ferdig med Aizen, kanskje mye mer. Hvor lenge animen kommer til å holde på er usikkert, men følger vel mangaen en stund til. Ikke sikkert kvaliteten kommer til å holde seg. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har hørt rykter om at de dreger ut mangaen også. Er det sant eller? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har hørt rykter om at de dreger ut mangaen også. Er det sant eller? Hmm, nei kan ikke si at de gjør det, de holder bare leserene i spenning , men det fører til at vi får lite info om alle kampene, så den blir strekt litt. Kampen som ble ferdig nå var lang, og de fleste venter egentlig bare på en hovedkamp, men det er greit egentlig, store forventninger til denne kampen som kommer hvertfall! Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm, jeg har en teori: Chad og Inoue fikk spesielle krefter fordi de hang mye med Ichigo og ble påvirket av Ichigos lekkende sjel. Hva med de andre vennene hans? Tatsuki, som er Ichigos barndomsvenn, og hun har også vist tegn til at hun ser hollows og shinigamis. Et annet tegn er jo at når Ichigo og gjengen drar til Hueco Mundo så følger jo Tatsuki og dem andre Ichigo og ser dem dra. Uruhara snur seg da og sier at han får begynne å jobbe selv, mens han titter på dem folka. Tror dere ikke de også har gjemte krefter disse folka også? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nja, lenge siden jeg har sett starten, men mener jeg husker noe om at Urahara hintet til Ichigo at 2 andre i klassen hadde potensiale (dvs Sado og Inoue) og at Ichigo trodde det kunne være Tatsuki (kanskje hjernen min leker med meg her nå ) men tok feil ifølge Urahara. Tror personlig at Tatsuki (og han skrikeduden) bare kommer til å være sidefolk som kan se kamper Ichigo er med i, men jeg har tatt feil før Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hvilket chapter er det Anime ligger på nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå