Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei nok episode. Ser ut som vi hvertfall får noen fighteepisoder foran oss nå :w00t:

 

Alltid bra med slike morsomme episoder. I neste episode får vi vel se noen av Nel sine superkrefter :wee:.

Så på slutten av episoden at hodet hennes begynte å lyse. Håper ikke dette var spoiler fra en som har lest mangaen?

Ikke at det ville vært den groveste spoileren jeg har opplevd i såfall. MEN, en spoiler er en spoiler :ph34r:

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Jepp, ålreit episode:)

 

Men skjønner ikke helt greie med Bankaien. Når han møtte Byakuya var den Bankaien kongerå og dritrask. Nå er den ikke rask nok til å gjøre en dritt kan det nesten virke som iblant. Vi har vel egentlig kun sett han bruke den mot bountoen og han Grimmjaw som var veldig gode begge to i ettertid. Men var de virkelig så mye kjappere at bankai bare er normalmodus nesten?

 

Han klarte nesten å hamle opp med han tyrefekterkæren i normal tilstand. Var det nødvendig å ty til maska dersom kreftene hans allerede hoppet opp når han gikk inn i Bankai? Vi fikk ikke se hvor bra han hadde gjort det med kun Bankai forøvrig men. Men den kicka ass før, han tyrefekteren er sannsynligvis dårligere enn Byakuya og Ichigo tok nesten Byakuya uten maska (fikk litt hjelp på slutten da men).

 

Savner dagene hvor Bankai føltes spesiel :hrm:

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Er så enig med deg. Husker første gangen han sa bankai, så fikk jeg frysninger nedover ryggraden. Da var det noe spesielt.

 

Kanskje litt pirkete, men noen som la merke til at andre gangen han sa bankai, så var det lysere?

Først fikk du se scenen der han for første gang slapp løs bankai, så fikk du en liten playback som gjentok hele greia. Og når han da sa bankai, var det med en mye svakere stemme. Husker det irriterte meg litt :p

Lenke til kommentar

ja ichigo har tidenes dårligeste bankai.. det er derfor det er så mange som tror at den er ufullstendig og kommer til å utvikle seg senere i serien... slik den er nå får han bare en speed og power-boost slik at han kan matche fienden, eller fortsatt under.. han brukte jo maska (selv om han fyren sa at han sikkert kunne slått han uten)

Lenke til kommentar

Har ikke sett Bleach siden August eller noe. Sparer alltid opp mange om gangen før jeg ser. Tenkte jeg skulle ta det igjen nå i jula, har bare ett spm; hvor mange av de siste epsiodene har vært fillers? Har vel sett ut filler arcen som varte tilogmed 137(?). Vil bare vite hvor mange ordentlige episoder jeg har å se =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ingen som kan fortelle meg om det er noen fillers blandt de siste 15 episodene og i så fall hvilke? Har ikke fått lastet ned ennå, og vil vite hvor mange ordentlige episoder jeg kan glede meg til =)

Problemet er at de putter inn litt filler-crap her og der. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...