Bruktbilen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Tingen er at så langt har ikkje Ichigo eller noen av de andre en gang prøvd. Hvorfor forteller skurken mesterplanen sin før personen dør? Hvorfor angriper ikke noen hvis skurken forteller om sin mesterplan, mens han er opptatt? And the list goes on, du må bare akseptere at ting skjer som det skjer Endret 27. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fortsatt noe irriterende! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvorfor har ikke Nel Zanpakto?Trodde Arrancar var hollows med Zanpakto(Hvis det er sånn det skrives) Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvorfor har ikke Nel Zanpakto?Trodde Arrancar var hollows med Zanpakto(Hvis det er sånn det skrives) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=180 spør her heller... Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvorfor skal han ta opp det i mangatråden? Har ikke lest mangaen, men sånn som jeg forstår det er Nel filler-karakter og dermed ikke med i mangaen.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvorfor skal han ta opp det i mangatråden? Har ikke lest mangaen, men sånn som jeg forstår det er Nel filler-karakter og dermed ikke med i mangaen.. Nel er vel ikke en filler, trodde jeg så noen som var overrasket over stemmen til Nel i denne tråden. Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Der tar du grundig feil Men blir vel litt feil å henvise til mangatråden. Jeg anbefaler heller å lese mangaen da, hvis han vil finne det ut. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Nel er ingen filler-karakter og hvorfor hun ikke har en zanpaktou når hun er arrancar vil du finne ut visst du bare venter... visst du ikke vil vente får du spørre i manga tråden.. Endret 28. november 2007 av Inverno Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har ikke lest mangaen nei, hvis noen lurte. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) hmm...skrev noe piss og vet ikke hvordan man fjerner det ,men bare hvordan man endrer...derav dette innlegget Endret 28. november 2007 av paa99 Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvis du skal endre noe du har skrivi, så må du trykke på "edit" knappen. Og hvis en post skal slettes, må man sikkert spørre en moderator. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jepp...skreiv noe som ikke hadde noe som helst med dette forumet å gjøre så jeg endra det til det som står der fordi jeg kunne ikke slette det. Så det er allerede endra serru;P Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Orihime sin plan var spennende, men tviler(håper) hun ikke blir å lykkes, da vi vil gå glipp av mange fights... Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor har ikke Nel Zanpakto?Trodde Arrancar var hollows med Zanpakto(Hvis det er sånn det skrives) Nå har jeg lest mangaen og vet det...hehe Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hmm, ingen episode i dag, eller er jeg bare utålmodig? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg tror RAW har kommet, men har ikke sett noen subs enda.. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg tror RAW har kommet, men har ikke sett noen subs enda.. Da kommer den hvertfall da. Burde egentlig sjekket litt grundigere før jeg spurte, men er greit å være litt lat innimellom.. Lenke til kommentar
dask Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Enda ikke kommet ut Subbet versjon Lurer på hvorfor det tar så lang tid.. nå som den skikkelige slåssingen begynner å alt.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Enda ikke kommet ut Subbet versjon Lurer på hvorfor det tar så lang tid.. nå som den skikkelige slåssingen begynner å alt.. Blir hvertfall mer å se på fredagen, naruto også! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Alltid bra med slike morsomme episoder. I neste episode får vi vel se noen av Nel sine superkrefter . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå