perman07 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kjempe episode Lurer litt på denne "Ashida" fyren... Jepp, han kan nok være ganske bra han utfra det vi har sett, sånn som når han drepte 1 adjucas og 12341471123412 gillian på en gang uten Bankai... Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Grunnen til at han ikke brukte Bankai, var jo for at det tiltrakk seg enda flere. Kan det ha seg slik at han kanskje ikke kan Bankai, eller i det hele tatt "få ut" sin eget sverd (siden jeg glemte så fint ut ordet for det)? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Han har jo vært der å drept di i noen år nå så han vet nok ganske godt åssen han skal ta de:P Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Er det ny episode i dag? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Så ikke noe om at det skulle være utsatt, så neste episode kommer som vanlig, altså sub denne torsdagen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Syns serien begynte å ta seg litt opp igjen nå. Friska opp med noen nye karakterer, og litt framgang i historien. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En flott episode, får håpe det blir litt non-filler action i neste episode. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er bare på episode 7x. Sykt mye bra underholding framfor meg tror jeg! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 bra ep idag non-filler neste ep! så begynner fightene! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har den nye epen kommet ut? Finnern ikke der jeg pleier å se(bleachstream) Laster dere ned da eller? Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 En side som har alle episodene av Bleach er denne siden. http://www.bleachomg.com/category/new-bleach-episodes/ Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ah, jeg blir så sykt irritert over bountoene. Hvorfor ikke bare drepe de?! :!: Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ah, jeg blir så sykt irritert over bountoene. Hvorfor ikke bare drepe de?! :!: Alt til sin tid Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hehem ja. Men skjønner liksom ikke hvorfor de angriper summoningene deres, og ikke selve bountoen. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hehem ja. Men skjønner liksom ikke hvorfor de angriper summoningene deres, og ikke selve bountoen. Og jeg skjønner ikke hvorfor folk deler seg og går inn i mørke rom i skrekkfilmer, men jaggu gjør de det alikevel! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Og jeg skjønner ikke hvorfor folk deler seg og går inn i mørke rom i skrekkfilmer, men jaggu gjør de det alikevel! Når det er sagt, hvorfor ender alltid Jason som går sakte bak offerene sine plutselig foran dem? Når det gjelder bountoene var det vel fordi de ikke klarte å få inn noen slag mot puppetmasterene, dessuten kunne bountoene gjøre enkle forsvarsgreier. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Og jeg skjønner ikke hvorfor folk deler seg og går inn i mørke rom i skrekkfilmer, men jaggu gjør de det alikevel! Når det er sagt, hvorfor ender alltid Jason som går sakte bak offerene sine plutselig foran dem? Når det gjelder bountoene var det vel fordi de ikke klarte å få inn noen slag mot puppetmasterene, dessuten kunne bountoene gjøre enkle forsvarsgreier. Og hva baserer du det på?? Kan ikke huske å ha sett noen slike "enkle forsvarsgreier". Husker det irriterte meg noe jævlig det at Ichigo og co ikke gadd å prøve en gang... Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Og hva baserer du det på??Kan ikke huske å ha sett noen slike "enkle forsvarsgreier". Husker det irriterte meg noe jævlig det at Ichigo og co ikke gadd å prøve en gang... Vel, hvertfall han lederen og nestkommanderende kunne slåss i nærkamp og i tillegg hun dama med våpenet. Kan hende jeg husket feil om de andre, men siden de beste var flinke i nærkamp er det ikke nødvendigvis en så dårlig antagelse at de nest beste kunne klare unnvikende forsvarsmanøvrer. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tingen er at så langt har ikkje Ichigo eller noen av de andre en gang prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå