Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg skjønner ikke hvorfor folk deler seg og går inn i mørke rom i skrekkfilmer, men jaggu gjør de det alikevel!

Når det er sagt, hvorfor ender alltid Jason som går sakte bak offerene sine plutselig foran dem?

 

Når det gjelder bountoene var det vel fordi de ikke klarte å få inn noen slag mot puppetmasterene, dessuten kunne bountoene gjøre enkle forsvarsgreier.

Lenke til kommentar
Og jeg skjønner ikke hvorfor folk deler seg og går inn i mørke rom i skrekkfilmer, men jaggu gjør de det alikevel!

Når det er sagt, hvorfor ender alltid Jason som går sakte bak offerene sine plutselig foran dem?

 

Når det gjelder bountoene var det vel fordi de ikke klarte å få inn noen slag mot puppetmasterene, dessuten kunne bountoene gjøre enkle forsvarsgreier.

Og hva baserer du det på??

Kan ikke huske å ha sett noen slike "enkle forsvarsgreier".

 

Husker det irriterte meg noe jævlig det at Ichigo og co ikke gadd å prøve en gang...

Lenke til kommentar
Og hva baserer du det på??

Kan ikke huske å ha sett noen slike "enkle forsvarsgreier".

 

Husker det irriterte meg noe jævlig det at Ichigo og co ikke gadd å prøve en gang...

Vel, hvertfall han lederen og nestkommanderende kunne slåss i nærkamp og i tillegg hun dama med våpenet.

Kan hende jeg husket feil om de andre, men siden de beste var flinke i nærkamp er det ikke nødvendigvis en så dårlig antagelse at de nest beste kunne klare unnvikende forsvarsmanøvrer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...