Laffe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan jo hende at det funker da, at de legger det bra opp.. Nå tenker jeg ikke på at man ser samme bilde i 20sek+++(at det panorerer) men at de kanskje legger litt på mer "fight" elns? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 tipper rundt 6 stemmer ganske bra.. må bare la mangaen bli ferdig med den arcen den er på nå slik at animen og kan fullføres så spår jeg en lang filler periode.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Ny opening. Kommer vel sub snart men måtte bare sjekke den ut før jeg legger meg Rimelig kul, både sangen og introen, men ikke den beste av introene heller, synes jeg. Endret 17. oktober 2007 av Pug Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Synes sangen var et enormt skritt ned fra den som har vært.. Eller var selve introen kul =) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nydelig. Det var en utrolig bra opening, en jeg nok kommer til se å flere ganger. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Bare jeg som merket at de hadde "spoilere" i introen, eller var det spoilere og ikke bare noe de tegnet for introen? Uansett, en helt grei episode for å vise nye triks, men ellers likte jeg den ikke. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tenker du på at vi fikk se de fleste Espada? Episoden i seg selv var helt grei, fikk litt filler følelse i starten når de aktiverte fellene, men så tok det seg litt opp når de begynte å sloss. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Mer med da Ichigo fløy inn i et møte med Arrancar folk, men det er kanskje lagd for introen tipper jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er egentlig ikke så mye spoiler, bildet som de har brukt var på en forside i mangaen når den var ca. der animen er nå. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 har ikke sett introen enda.. vil ikke se den før jeg ser episoden.. men laster ned suben fra db nå.. så det at de skulle slutte var bare en dårlig spøk... never saw that one comming... Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skal se episoden i morgen og jeg gleder meg til introen!! Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 til å ikke være filler, var denne episoden ganske dårlig... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hmm var det ikke de som skulle slutte å sende bleach?;PPP hehe. Nice prank;O Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 selv om det ikke var filler var det en god del "nye" ting i episden.. mesteparten av første halvdel var filler.... Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 selv om det ikke var filler var det en god del "nye" ting i episden.. mesteparten av første halvdel var filler.... joda, men kampene var unaturligt kjedelige... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hmm var det ikke de som skulle slutte å sende bleach?;PPP hehe. Nice prank;O De? Sende? Tenker du på DB som sa de skulle slutte å SUBBE Bleach? To forskjellige ting my friend =) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 jaok. Men hva er vitsen å sende hvis de slutter å subbe bleach? Ingen som gidder å se på bortsett fra de som skjønner japansk. Med mindre noen tar opp translationtekst fra mangaen og sjekker hva de sier;O anyway: dårlig episode.. til å være ikke-filler episode. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 jaok. Men hva er vitsen å sende hvis de slutter å subbe bleach? Ingen som gidder å se på bortsett fra de som skjønner japansk. Med mindre noen tar opp translationtekst fra mangaen og sjekker hva de sier;O anyway: dårlig episode.. til å være ikke-filler episode. Høh? Bleach blir bare sendt i japan, og uten undertekster. Subbene vi får, er resultatet av hardt gratis arbeid fra grupper som Dattebayo, og de er vel ikke de ENESTE som subber Bleach. De som lager Bleach gir jo passe beng i hva folk utenfor japan mener om dette Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Syns dagens episode var ganske dårlig, i vertfall til å ikke være filler. Jeg likte og den gamle introen bedre Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nyeste episoden var en av de få canon-episodene som jeg bare rusha meg gjennom, ble for dumt. Tar seg opp etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå