Hoenheim Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bleach går mye raskere frem enn Naruto... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 såklart? De som lager Naruto er redde for at de skal ta igjen mangaen, men egentlig så er det mangaen som tar igjen animen.. Som sagt så er de redde fora t de tar igjen mangaen og at folk skal begynne å klage, skrike og få 1000+ meldinger om "når, hvor, hvorfor"+++ Hvorfor kan de ikke bare gjløre som bleach.. litt fillers og litt anime(mangaen) av og på knapp;p Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Men Bleach fillers er jo ikke så veldig bra de heller da. De som va fra 63 eller noe, og oppover var greie men ikke de som var nå nettopp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Og så blir det blandet inn i historien. Det er det verste syns jeg. Har ikke sett noen på lenge, men har sett litt her og der og kvaliteten suger også, når de tegner det selv. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det at fillerene blir blandet inn i historien er synd, det ødelegger litt for serien Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Blir ikke særlig blandet inn, har vel sett at de nevner hovedpersonen i filleren 2 ganger kanskje. Edit: De nenver vel heller ikke han, men får se "flashback" tror jeg. Endret 2. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Men de har klart å putte fillerdukkene inn i det "skikkelige" episodene Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Enig med Bakke der. Fillerdukkene er utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det kommer bleach episode imorra? eller er det samma som naruto animen? Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det kommer bleach episode imorra? eller er det samma som naruto animen? 9628647[/snapback] Ganske sikker på at det kommer en episode i morgen Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den kommer i kveld med sub, rundt midnatt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Christ, for en rå episode Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg ser episoden i morgen tror jeg. Jeg har lyst til å se i dag men jeg kan ikke Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skal laste den nå! Kan jeg glede meg eller vil jeg bli skuffet;ppp Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikke noe action i episoden, men mye stilig skjer, og siden Urahara har mye showtime så er det en win episode Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) haha, morsom episode;D hvertfall når urahara var hos han ishida.. huh? eller neh, nehnehnehneh på japansk elerno Endret 4. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Urahara drev og teleporterte og greier. Og begge foreldra visste hva som foregikk. Mye mystiske folk jeg håper vi får se mer av de sanne evnene til senere, kan bli noen fete kamper av det. Og Urahara som på en måte har blitt malt opp til å være Aizens motsvar siden han vet alt som foregår og prøvde å skjule den stenen Aizen var ute etter, mistenker jeg har en rå bankai. Den var ikke tilpasset til kamp i følge samtalen med Renji. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Urahara sin bankai var ikke passende for å trene Chad, det betyr jo ikke at den ikke er tilpasset til kamp. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror det betyr at den er veldig dødelig, altså den er ikke tilpasset til å være oppe lenge for at noen skal øve seg mot den. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tror ikke akkurat at Uruhara brukte bankai'en sin mot Ichigo heller? Chad er liksom på level en, akkurat som Ichigo ble trent til å bli Shinigami, og nå skal Chad få enda sterkere krefter, noe som ligner bankai. Og for å trene opp bankai, trenger man bankai, eller noe like sterkt. Og jeg tviler at Uruhara sin bankai ville gjort så lite skade som Renji sin bankai gjorde på Chad. So you get it? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå