Bakke Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 FILMEN ER UTE I SUB! Dattebayo.com 9459947[/snapback] Endelig, dette blir bra Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Synes filmen var gjennomført ganske bra, litt for lite Kenpachi fighting, men han gjorde hvertfall noe i filmen. 9463604[/snapback] Enig.. Beste Daiguren Hyōrinmaru jeg har sett i serien ihvertfall Skulle gjerne sett litt mer getsuga tenshō i bankai form dog Digger fargekombinasjonene Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Synes filmen var gjennomført ganske bra, litt for lite Kenpachi fighting, men han gjorde hvertfall noe i filmen. 9463604[/snapback] Enig.. Beste Daiguren Hyōrinmaru jeg har sett i serien ihvertfall Skulle gjerne sett litt mer getsuga tenshō i bankai form dog Digger fargekombinasjonene 9466085[/snapback] ja den var bra, men jeg synes at de siste kampene ble litt for korte... Endret 10. september 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Selv om de kampene hadde vært lengere ville det ikke vært noe bedre. Siden fiendene ikke hadde noentype for Shikai/Bankai så ville det ikke vært mye å vise. Jeg selv synes at fiendene skulle vært sterkere og at kampen mellom Ichigo og Ganryu skulle ha vart lengere, noe i likhet med kampen som Ichigo hadde mot Byakuya. Men hvis man sammenligner denne filmen mot alle Naruto filmene som har kommet så langt så er filmen klart en mye bedre prestasjon en Naruto filmene. Men nå får vi vel se fram til neste filmen som kommer. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvorfor Bleach filmen ikke viser Ichigo i masken? Jo, filmen startet å produsere før mangaen kom noe lengere enn episodene som er nå. Så vi får bare vente å se. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvorfor Bleach filmen ikke viser Ichigo i masken?Jo, filmen startet å produsere før mangaen kom noe lengere enn episodene som er nå. Så vi får bare vente å se. 9471784[/snapback] Kanskje i den neste filmen får vi se masken, tror egentlig ikke det. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ikke jeg heller, 2'ern ble ikke produsert så lenge etter at 1'ern ble gitt ut. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvorfor Bleach filmen ikke viser Ichigo i masken?Jo, filmen startet å produsere før mangaen kom noe lengere enn episodene som er nå. Så vi får bare vente å se. Tror det er fordi filmen tar handling mellom Soul Society arc'en og bounto arc'en eller Bounto og Arrancar/Vaizard arc'en. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg må bare spørre om en ting.. ville Urahara at ichigo skulle bli en vizard eller en "husker ikke navnet" siden han ene hjelperen ikke gikk rett inn rett før han ble forvandla til ja Og vet Urahara om at han er en "vizard" Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Var det ikke slik at Rukia ville at Ichigo skulle snakke md Urahara om hollow'en inni han, men han valgte å ikke gjøre det? Men uannsett så måtte Ichigo bli en Vizard for å lære seg å kontrollere hollow'en inni seg. Endret 11. september 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ble han ikke en vaizard nesten i begynnelsen av serien da? når de måtte gjøre han sterkere veldig fort? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ble han ikke en vaizard nesten i begynnelsen av serien da? når de måtte gjøre han sterkere veldig fort? 9474922[/snapback] Nei han manifistere sin indre Hollow når han skulle få tilbake shimigami-kreftene sine, men han ble ikke noen vaizard.. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tror ikke Uruhara vet mye om Vizardene, siden de ser ut til å vite mer enn Uruhara om det som skjer for øyeblikket. Lenke til kommentar
kweck Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Titler for de 2 neste episodene hvis noen lurer på hva som skjer: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2007-09-12 140. Ulquiorra's Scheme, the Moment when the Sun Sets 2007-09-19 141. Goodbye..., Kurosaki Og i tillegg ubekreftede episodetitler fra NF: 142: Strict Order! The Forbidden Rescue Of Inoue Orhime. 143: Grimmjow's Revival. Hvis dette stemmer går de fryktelig fort fram synes jeg. Lurer på hva de gjør etter disse episodene siden vi nå nærmer oss mangaen med stormskritt :S Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Wuhu, gleder meg til 142 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ser ut som at vi slipper å se flere episoder med at de planlegger hvordan de skal redde Inoue. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 http://www.youtube.com/watch?v=hCKXD8ZGFXU Bleach rock musical! Fant torrent til hele musikalen forresten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) De tar anime alvorlig ser jeg Edit: Alltid visst det, men de her tar det visst litt mer alvorlig enn andre.. Endret 12. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fet episode, mange nye ting som skjedde <3 Lenke til kommentar
kweck Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fet episode, mange nye ting som skjedde <3 9485925[/snapback] Veldig bra episode ja. Eneste jeg ikke likte var den RÆVA musikken under et par av fightene. Det ødela litegrann. Jeg høres nok ikke bedre ut nå enn de whinerne men jeg mener at musikken betyr litt. Bortsett fra det så var dette en av de beste episodene på lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå