Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
whiner på tegninga på maska til Ichigo  :thumbdown:

Skulle tro det betydde alt for om denne episoden var bra eller dårlig..

9439135[/snapback]

Tja, det betyr ganske mye egentlig når det er noe av de tøffeste i serien. Blir nesten som om den norske versjonen av 300 ikke skulle hatt med/hatt en dårlig versjon av "THIS IS SPARTA!"-scenen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
whiner på tegninga på maska til Ichigo  :thumbdown:

Skulle tro det betydde alt for om denne episoden var bra eller dårlig..

9439135[/snapback]

Tja, det betyr ganske mye egentlig når det er noe av de tøffeste i serien. Blir nesten som om den norske versjonen av 300 ikke skulle hatt med/hatt en dårlig versjon av "THIS IS SPARTA!"-scenen

9439375[/snapback]

Ja den er tøff og den var et av de tinga som jeg syntes var dårlig tegna.

Men noen whiner på hver eneste lille ting (de på utenlandske fora altså, men mange er fornøyde også totalt sett skal sies) og virker ikke å være fornøyde før animen er tegna helt likt som mangaen.

Vet ikke hvorfor jeg blir litt oppgitt over det, synes det bare er enkelte folk som er så pirkete og har helt syke forventninger :)

Lenke til kommentar
:ph34r:

Herregud for en barsk episode!  :D

Fikk frysninger når Ichigo begynte å sloss!

Det var du ikke alene om. For en spenning de har brakt fram etter fillerene :dribble:

Tro meg, luppi er rååå (:

Kan ikke si meg akkurat så enig. Han sin release mode er jo bare helt på trynet. Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Æsj, kan gjette hva som skjer de neste episodene :|

Inoue blir med til Hueco Mundo, resten av Arrancarene stikker og så blir det mange episoder med Inoue mens Ichigo og resten planlegger å stikke dit... Damn, trodde dette skulle bli mange kamper.

Edit: Ingen preview, det var første gangen...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Ikke for å skuffe deg eller noe sånt men de episodene du har sett fra 61-65(rett meg de som husker det) til 100(på 110 begynner det ordenlige, rett meg de som vet når:p) er ren fillers, dvs de har ingenting med mangaen.. men ofc hvis du syns det er gøy å se på så er det bare til å fortsette;)

Det har kommet ut 139 hittil(139 kommer imorra)

episodene kopmmer på onsdager(de med uten sub) mens de som er oversatta(engelsk) kommer på torsdager;)

9435684[/snapback]

Kommer det ny episode en gang i uka da?

Lenke til kommentar
ute å kjører her.... vet ikke mye om bleach filmene men er det den aller første filmen vi snakker som har kommet ut på DB eller diamond dust rebellion :S

9461084[/snapback]

Den aller første.. Memories of Nobody.

Som jeg forsåvet synes var en veldig passende tittel med tanke på storyen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...