Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay, Bleach! :grin:

Endelig en norsk diskusjonsgreie for Bleach også (har bare funnet engelske hittil).

Haha, men nå som jeg endelig er her, veit jeg ikke riktig hva jeg skal skrive.

:laugh:

Hm, mens man snakker om favorittkarakterer, må jeg bare si at mine er Ichigo, Renji og Gin (dårlig gjort at han er slem. :hrm: )

Haha, også må man ikke glemme Kon! Kon er tøffest! :w00t: Også er han så pervers og, da eller. :blink:

Er så evig morsomt å se på når Ichigo og Renjo krangler! Haha, dem bryr seg om hverandre, men dem vil bare ikke innrømme det! :p

Hvor mange episoder har det kommet av Bleach nå? Er bare på 100, men tenker å vente litt før jeg fortsetter, HATER å vente på de nye episodene! (Pleier å se mange episoder hver gang når jeg først starter)

Er det egentlig noen som veit hvor mange episoder det er av Bleach? Eller hvor mange som skal komme, da?

Lenke til kommentar

Ikke for å skuffe deg eller noe sånt men de episodene du har sett fra 61-65(rett meg de som husker det) til 100(på 110 begynner det ordenlige, rett meg de som vet når:p) er ren fillers, dvs de har ingenting med mangaen.. men ofc hvis du syns det er gøy å se på så er det bare til å fortsette;)

Det har kommet ut 139 hittil(139 kommer imorra)

episodene kopmmer på onsdager(de med uten sub) mens de som er oversatta(engelsk) kommer på torsdager;)

Lenke til kommentar
jaja, da har 139 kommet selv om den kom ut for lengst;)

nice episode..;)

9438713[/snapback]

Yup. La merke til bare et par ganger i fighten at det ikke var så bra tegna men det bryr meg ikke egentlig.

Folk på utenlandske forum derimot..., gud som de whiner på tegninga på maska til Ichigo :thumbdown:

Skulle tro det betydde alt for om denne episoden var bra eller dårlig.. men alt i alt bra episode.

Endelig tilbake til litt action igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...