LeLiLa Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tro meg, luppi er rååå (: Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 woaaah.. neste episode blir jo bare helt knall!! Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tro meg, luppi er rååå (: 9391314[/snapback] kreftene kansje, men jeg hater hvordan han/hun ser ut og oppfører seg... Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Vel, hu ble akkurat født, det er ikke rart Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 nei det var ikke luppi hun som akkurat ble født er ikke espada engang... liten spoiler: det eneste luppi er god for er å vise hvor bad ass GJ er.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ork spoilere, det ender bare opp med at folk diskuterer dem og ikke bruker tagg. Dra til manga tråden for å diskutere mangen. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 ikke vits å ta opp noe som skjedde i mangaen for 1 år siden.. hvertfall ikke en sånn sak som det der.. og jeg forklarer ingenting i spoileren.. men det er jo fortsatt en spoiler så de som ikke vil se på den trenger ikke det, fordi jeg satt dem i spoiler tag.. og ikke kom til meg og klag på at dere har liten viljestyrke... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Det er fremdeles en spoiler, så det er bedre å bare drite i alle spoilerene og bare diskutere det som skjer fram til den nyeste episoden, siden man diskuterer animen, så unngår man det som har skjedd før i naruto anime tråden. Endret 30. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Henneh! GrimmJaw vs. Ichigo! *komme-i-buksene* :!: Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 skjønner selvfølgelig hva du mener og skal prøve å slutte med det og btw tror luppi er mann Lenke til kommentar
Early Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 No blir det bra, litt skikkelig action igjen Hater det med anime og manga at enkelte karakterer ser ut som mann/dame når dei ikkje er det, som f.eks Luppi, mannestemme, dameutseende...? og t.d Haku fra Naruto som visstnok e mann, wtf wtf liksom! Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 skjønner hva du mener... i naruto- fillerne er det fullt av slike... Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tror luppi er jente.. Og ja, naruto fillersene ødela alt. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tror luppi er jente..Og ja, naruto fillersene ødela alt. 9393722[/snapback] wikipedia says otherwise Luppi is a youthful Espada with short black hair and a rather feminine face. He has three diamond-shaped markings above the left eyebrow, and what remains of his hollow mask (a top row of teeth) rests on the left side of his head. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 I Japan så er det jo feminine menn som er tingen... :!: Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 så er vi back on track her eller? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Gleder meg vilt mye til neste episode. Ichigo vs. Grimmjow Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 ja blir bra det men uheldigvis virker det som om kvaliteten på teginigene ikke er helt på topp.. hvertfall ikke maska til ichigo.. den ser helt fucka ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå