ToTTy Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det jeg lurer på er hvordan de klarer å dø i Soul Society (som de kommer til når de er døde)? Søstera til Rukia døde jo der, jeg mener WTF? Hvor kommer de når de dør i Soul Society da? Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Syns det er litt mørkere stemning i Bleach enn i naruto. 9004050[/snapback] bleachcharacters er mer morsomme - ikkakku, kempachi, gin f.eks mens narutocharcters blir litt mer fete - itachi, sasuke, kakashi nå sier jeg ikke at det ikke finnes fete characters i bleach men tror alle skjønner hva jeg mener 9023288[/snapback] Syns Naruto også er fult av morsomme chars... som f.eks Rock Lee, Naruto, Gai sensei og små roller i fillers... Men syns nå Bleach har bedre humor men det går vel under smak og behag og ToTTy... har hele tiden lurt på det samma helt siden jeg fikk greie på det dermed Soul Society... blir helt gæren av det der... vær så snill å si noen sitter med et godt svar?!? Endret 10. juli 2007 av 6ypoli10 Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Syns det er litt mørkere stemning i Bleach enn i naruto. 9004050[/snapback] bleachcharacters er mer morsomme - ikkakku, kempachi, gin f.eks mens narutocharcters blir litt mer fete - itachi, sasuke, kakashi nå sier jeg ikke at det ikke finnes fete characters i bleach men tror alle skjønner hva jeg mener 9023288[/snapback] Syns Naruto også er fult av morsomme chars... som f.eks Rock Lee, Naruto, Gai sensei og små roller i fillers... Men syns nå Bleach har bedre humor men det går vel under smak og behag og ToTTy... har hele tiden lurt på det samma helt siden jeg fikk greie på det dermed Soul Society... blir helt gæren av det der... vær så snill å si noen sitter med et godt svar?!? 9043425[/snapback] naruto er vel ikke sååå artig da han er så childish, taklern ikke! rock lee og gai er artig ja ;P litt artig med "ero-sennin" å da :!: | ja lurer litt på den der jeg å :s jaja Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Det jeg lurer på er hvordan de klarer å dø i Soul Society (som de kommer til når de er døde)? Søstera til Rukia døde jo der, jeg mener WTF? Hvor kommer de når de dør i Soul Society da? 9041294[/snapback] Da kommer de til Nangijala, eller Nangilima Endret 10. juli 2007 av Swoofah Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Da kommer de til Nangijala, eller Nangilima wtf er det? naruto er vel ikke sååå artig da han er så childish, taklern ikke! rock lee og gai er artig ja ;P litt artig med "ero-sennin" å da som sagt... er mye smak og behag med hva folk syns er morsomt. men min favoritt må vel være gai sensei og hans med tårer i øya som aldri før <3 lol Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) hvordan i helvete sletter du en post? Endret 10. juli 2007 av 6ypoli10 Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Da kommer de til Nangijala, eller Nangilima wtf er det? 9044227[/snapback] Hva skjer med barne lærdommen? Aldri lest/sett Brødrene Løvehjerte? useless! Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 pøh... jeg lese bøker xD skjer ikke ^^ Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Den er jo film også da... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Grei episode i dag. Bedre at de lager enkelstående fillerepisoder med litt humor i, enn å mislykket prøve og lage et nytt spenningsplott. Endret 12. juli 2007 av Synox Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Elendig episode, skummet kanskje 10-13 min fram... Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 ja ganske dårlig ep i dag.. litt morsomt med det urahara bribe greiene da men håper de gir seg med fillerene etter de to neste... Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så akkurat 133, hva faen er dealen med en annen tengner? Så dere Sado? Han så helt jævli ut! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er filler episoder så kvaliteten er ikke den beste. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Den 22 Desember kommer det en ny Bleach film med navnet: Bleach: The DiamondDust Rebellion. When an artifact known as the "King's Seal" is stolen during transport from Soul Society, Tōshirō Hitsugaya is assigned to retrieve it. Tōshirō goes missing after a battle with the thieves, leading Seireitei to suspect him of treachery. They order his immediate capture and execution. Unwilling to believe him capable of such a crime, Ichigo Kurosaki, Rangiku Matsumoto, Rukia Kuchiki, and Renji Abarai set out to find Tōshirō and clear his name. Meanwhile, Tōshirō is still searching for the thieves, and stumbles upon a dark secret involving a shinigami long since dead. Skal få dette puttet inn i førsteposten og få den oppdatert når mere info kommer. Mens vi venter på denne filmen, kan vi se fram til at Memories of nobody kommer ut på DVD den 5 september. http://en.wikipedia.org/wiki/Bleach:_The_D...dDust_Rebellion Endret 13. juli 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jammen kan vi for fillern ikke få den første filmen på DVD, rippet og subbet før de dytter ut en ny en ?! aaarg Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Som du vet så kom Memories of nobody ut i desember 2006, men kommer ikke ut før nå i september. Blir vel noe av det samme med denne filmen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har vært vekke fra torrentenes skumle verden, det inkluderer bleach. Såeh, wtf har skjedd med bleach7? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 dårlig episode idag.. og filler neste uke.. men så kommer en episode som ikke høres ut som en filler men den passer ikke til mangaen heller. men ep 137 kan hende er "vanlig" episode igjen.. 135 Kon is Deceived! Rangiku on the Lookout.. 136 Civil War in Hueco Mondo! Ulquiorra`s death 137 Battle of bad faith, Aizen`s trap.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Episode 136, need! Men fy for en elendig episode, morsomt at det stod "The worst episode of bleach ever" etter sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå