Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det er litt mørkere stemning i Bleach enn i naruto.

9004050[/snapback]

 

bleachcharacters er mer morsomme - ikkakku, kempachi, gin f.eks :D

mens narutocharcters blir litt mer fete - itachi, sasuke, kakashi

 

nå sier jeg ikke at det ikke finnes fete characters i bleach men tror alle skjønner hva jeg mener :tease:

9023288[/snapback]

 

 

Syns Naruto også er fult av morsomme chars... som f.eks Rock Lee, Naruto, Gai sensei og små roller i fillers...

 

Men syns nå Bleach har bedre humor men det går vel under smak og behag :D

 

og ToTTy...

 

har hele tiden lurt på det samma helt siden jeg fikk greie på det dermed Soul Society... blir helt gæren av det der... vær så snill å si noen sitter med et godt svar?!?

Endret av 6ypoli10
Lenke til kommentar
Syns det er litt mørkere stemning i Bleach enn i naruto.

9004050[/snapback]

 

bleachcharacters er mer morsomme - ikkakku, kempachi, gin f.eks :D

mens narutocharcters blir litt mer fete - itachi, sasuke, kakashi

 

nå sier jeg ikke at det ikke finnes fete characters i bleach men tror alle skjønner hva jeg mener :tease:

9023288[/snapback]

 

 

Syns Naruto også er fult av morsomme chars... som f.eks Rock Lee, Naruto, Gai sensei og små roller i fillers...

 

Men syns nå Bleach har bedre humor men det går vel under smak og behag :D

 

og ToTTy...

 

har hele tiden lurt på det samma helt siden jeg fikk greie på det dermed Soul Society... blir helt gæren av det der... vær så snill å si noen sitter med et godt svar?!?

9043425[/snapback]

 

naruto er vel ikke sååå artig da :p han er så childish, taklern ikke! rock lee og gai er artig ja ;P litt artig med "ero-sennin" å da :!:

 

| ja lurer litt på den der jeg å :s jaja

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er hvordan de klarer å dø i Soul Society (som de kommer til når de er døde)?

 

Søstera til Rukia døde jo der, jeg mener WTF? Hvor kommer de når de dør i Soul Society da?

9041294[/snapback]

Da kommer de til Nangijala, eller Nangilima :p

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Da kommer de til Nangijala, eller Nangilima

 

wtf er det? :hmm:

 

naruto er vel ikke sååå artig da  han er så childish, taklern ikke! rock lee og gai er artig ja ;P litt artig med "ero-sennin" å da 

 

som sagt... er mye smak og behag med hva folk syns er morsomt.

men min favoritt må vel være gai sensei og hans :thumbup: med

tårer i øya som aldri før <3 lol

Lenke til kommentar

Den 22 Desember kommer det en ny Bleach film med navnet:

 

Bleach: The DiamondDust Rebellion.

t_BleachDiamom_ba6b916.png

 

When an artifact known as the "King's Seal" is stolen during transport from Soul Society, Tōshirō Hitsugaya is assigned to retrieve it. Tōshirō goes missing after a battle with the thieves, leading Seireitei to suspect him of treachery. They order his immediate capture and execution. Unwilling to believe him capable of such a crime, Ichigo Kurosaki, Rangiku Matsumoto, Rukia Kuchiki, and Renji Abarai set out to find Tōshirō and clear his name.

 

Meanwhile, Tōshirō is still searching for the thieves, and stumbles upon a dark secret involving a shinigami long since dead.

 

Skal få dette puttet inn i førsteposten og få den oppdatert når mere info kommer.

Mens vi venter på denne filmen, kan vi se fram til at Memories of nobody kommer ut på DVD den 5 september.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Bleach:_The_D...dDust_Rebellion

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

dårlig episode idag.. og filler neste uke.. men så kommer en episode som ikke høres ut som en filler men den passer ikke til mangaen heller. men ep 137 kan hende er "vanlig" episode igjen..

 

135

Kon is Deceived! Rangiku on the Lookout..

136

Civil War in Hueco Mondo! Ulquiorra`s death

137

Battle of bad faith, Aizen`s trap..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...