Bruktbilen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 De starter sikkert på en ny, men denne er hvertfall ferdig Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei! Jeg har enda ikke fått sett memories of nobody, men har sinnsykt lyst! Noen som kan poste en side hvor jeg kan kjøpe den med subbs? (PM for en link til en "ulovelig side") Bleach Ruler! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Det er ingen subs ute til Memories of Nobody. Ahh filmen ser så sjukt fet ut. Endret 28. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er ingen subs ute til Memories of Nobody. Ahh filmen ser så sjukt fet ut. 8962296[/snapback] Mener du det? den har jo vært ute i japan siden desember i fjord? Rart isåfall Noen som kan begrunne dette? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ingen har enda orket å lage subs, det finnes bare cams ute nå, så de venter til dvden kommer i oktober. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Eit par innlegg er fjerna. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er ingen subs ute til Memories of Nobody. Ahh filmen ser så sjukt fet ut. 8962296[/snapback] Det er vel heller ingen skikkelig rip av den heller.. I og med at den ikke har kommet på DVD enda.. (Tror jeg) Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fra Wikipedia: 133 "Ikkaku's Hot-Blooded Kendo Tale" 134 "The Beautiful Patissier, Yumichika!" 135 "Kon is Deceived! Rangiku on the Lookout.." Flere fillere? Eller? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fra Wikipedia:133 "Ikkaku's Hot-Blooded Kendo Tale" 134 "The Beautiful Patissier, Yumichika!" 135 "Kon is Deceived! Rangiku on the Lookout.." Flere fillere? Eller? 8984034[/snapback] Yup! smels like fillers Lenke til kommentar
Reinforce Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hmm...Jeg får si hva JEG liker da xD Bleach er vel topp av alle 24 anime jeg har sett hittil Liker egentlig Rukia mest..SÅ Kon >< Oxo Ichigo på 3. Syns at det burde være litt mer enn bare fight Endret 2. juli 2007 av Reinforce Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Bleach funker. men sykt mye fillers -.- den cpongen som nettopp var med med den cpsøstra si gjorde meg helt cp og jeg kan ikke kurere min cp heller. naruto er bedre, min mening hvertfall. får mer frysninger av fights i naruto enn bleach! :!: Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Syns det er litt mørkere stemning i Bleach enn i naruto. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 likte episoden i dag mye bedre enn de andre fillerene.. og ny ending.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Denne var morsommere enn ventet Ganske bra episode i dag, for å være filler. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Mm. Likte faktisk denne episoden nokså godt. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg ble også posetivt overrasket over denne episoden, selvom den var meget forutsigbar.. Og vi snakker Menos i neste ep? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 serri.. nofillers? Plizplizpliz si ja Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vi snakker nok fillers over en lav sko.. Og isteden for å spørre her hele tiden, så kan du jo laste ned en ep selv og se.. Ev så tror jeg du vil se her om det plutselig IKKE er fillers.. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Syns det er litt mørkere stemning i Bleach enn i naruto. 9004050[/snapback] ja er helt enig med deg der. det er også en av tingene jeg liker bedre med naruto ;P det er en slags lys stemning hele tiden. og så i de tøffeste fightsene/konfrontasjoner blir det mørkere og mer ondt på en måte men heldigvis ikke i alle fights :!: bleachcharacters er mer morsomme - ikkakku, kempachi, gin f.eks mens narutocharcters blir litt mer fete - itachi, sasuke, kakashi nå sier jeg ikke at det ikke finnes fete characters i bleach men tror alle skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå