Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nei, nå gidder jeg ikke å se på bleach anime mer( Ihvertfall til de slutter med filler). får nøye meg med mangan :cool:

8863349[/snapback]

Samme her. For noe drit... :nei:

 

 

(Liker avataren din Luchy :green:)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Det ansiktsuttrykket på katta ligner like på mamimi fra furi kuri :)

 

Fillere kan også komme ment som ren underholdning, ikke bare for å holde animeen fra å ta igjen mangaen. Gjerne en episode eller to, vanligvis ren humor, en gang i blant.

8866444[/snapback]

synes humoren i bleach er kul jeg :p Anime humor, som da i 1 episode da faren sparker til Ichigo og han klikker og de krangler :p ler meg ihjel!

Lenke til kommentar

Ganske så kjedelige de to siste episodene, ja. Men de er da ikke så grusomme at jeg ikke klarer å bruke 20 minutter i uka på å se dem. Ut i fra episodenavnene ser det ut til at denne lille arcen slutter på 131, og så er det en litt tulleepisode etter på. Disse kan jo som sagt være ganske så morsomme (i D. Gray-man, f. eks, er jo de to Komurinepisodene noe av det beste i hele serien)!

Endret av Synox
Lenke til kommentar

Jaja, da har jeg også fått opp øynene for denne flott serien, har sett nesten 10 episoder til nå, begynte å se i dag da.

 

Syns det var trist på slutten av den episoden med spøkelset til han gutten som er fanga i den papegøyen. Pressa seg nesten fram en tåre der gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...