Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Det kalles herding, har du noen gang fått en tubgirl, goatse eller lemontree i trynet fra Internett, få får du tåle litt yaoi spøk Men skjønner hva du mener.. stol på meg, det du evnt. ser jeg poster her er en brøkdel av det som er på DA. *dette blir vel min 3 lobotomisering for kvelden for å få bildene ut av hodet* Endret 4. juni 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) 128. The Nightmare Arrancar! Team Hitsugaya moves out Høres da ikke sånn ut? Hvor harru det fra? Dette kommer fra wikipedia.org som har riktig info som dere da har lest, Episode 128 kommer til og få d navnet, hvis du har lest mangaen burde du forstå... Har spoiler nede hvis du VIL lese hva som kommer til å skje: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det som skjer er at det kommer et par Arrancer(s) for å hente Inoue, som dere sikkert har sett så er Aizen veldig interresert i kreftene hennes. Og da rykker team Hitsugaya ut sammen med mange andre for å stoppe disse Arrancerne. Inoue som drar fra Soul Society med 2 vakter blir hentet av Ulquirra, hun har ikke noe valg pga. Ulquirra truer med å drepe vaktene og vennene hennes. Thats it. Endret 4. juni 2007 av Gotzone Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg begynner egentlig å gå ganske lei inoue og sado... hvis de ikke blir noe sterkere og fortsetter å være så svake, så syns jeg de kan bare dø... Men det virker jo som at Sado kommer til å få noen nye krefter eller noe... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hehe, sado ja:p de første episodene med sado var jo genialt, når han skulle slå hallows å Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 angående noe som ble tatt opp tidligere i tråden... jeg fant ut nå at ichigo kunne fly allerede i episode 3. men hva som er hemmeligheten med trikset vet jeg enda ikke... Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 "Woho...." Fillers.. Episoden var kjedelig, ikke no bra animert heller tips for dem som bare ser animen, bra sted å starte på mangan nå, den er mye bedre Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) ehm only fillers..? Endret 7. juni 2007 av laffe Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det er framdeles en del av mangaen igjen før de har tatt den igjen. Fillerne nå er sikkert bare som de i Naruto i forkant av "retrieve sasuke" opdraget. For å unngå å ta igjen mangaen midt i noe. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det er framdeles en del av mangaen igjen før de har tatt den igjen. Fillerne nå er sikkert bare som de i Naruto i forkant av "retrieve sasuke" opdraget. For å unngå å ta igjen mangaen midt i noe. 8805000[/snapback] ja, la oss håpe det Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 det er en trenings måned i som bare blir "hoppet over" i mangaen. sikkert fillere som handler om den måneden.. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Njet, vaizardene sa i starten at det hadde gått over en måned nå. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Åh, åtte dager? husket feil jeg da Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Setter dette som spoiler: (Inoue's og Sado's/Chad's Nye krefter) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Inoue klarer nå og helbrede ting som ikke engang finnes, akkurat som Grimmjow sin arm som ble slicet og sprengt til intet av Tousen, klarer Inoue nå og helbrede. Sado/Chad har nå fått en ny arm som er til forsvar! Dette funker bare så supert, og dette er da i mangaen da, jeg mener bare at episodene blir mer og mer spennende! Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 VIK FRA DENNE TRÅDEN MED SÅNT FOR FAEN. SI I DET ALLER MINSTE AT DET ER MANGA SPOILER FOR HELVETTE. Sorry for å være så sur, men jeg endta faktisk opp med å lese den fordi jeg trodde du bare var redd for å spoile noen som ikke har sett de(n) siste episoden(e). Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) "Setter dette som spoiler: (Inoue's og Sado's/Chad's Nye krefter)" sier jo seg selv da?! herregud. Endret 7. juni 2007 av laffe Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 VIK FRA DENNE TRÅDEN MED SÅNT FOR FAEN. SI I DET ALLER MINSTE AT DET ER MANGA SPOILER FOR HELVETTE. Sorry for å være så sur, men jeg endta faktisk opp med å lese den fordi jeg trodde du bare var redd for å spoile noen som ikke har sett de(n) siste episoden(e). 8808893[/snapback] slapp av han sa jo det var en spoiler Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Heh, kanskje du bør lese litt mer nøye laffe? Men anbefaler at folk fortsetter å se de nye episodene, det er nå alt skjer! selv om episode 128 ikke var med i mangaen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå