Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5432143541

Det kalles herding, har du noen gang fått en tubgirl, goatse eller lemontree i trynet fra Internett, få får du tåle litt yaoi spøk :p

 

Men skjønner hva du mener.. stol på meg, det du evnt. ser jeg poster her er en brøkdel av det som er på DA.

 

*dette blir vel min 3 lobotomisering for kvelden for å få bildene ut av hodet* :cry:

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
128. The Nightmare Arrancar! Team Hitsugaya moves out

Høres da ikke sånn ut? Hvor harru det fra?

Dette kommer fra wikipedia.org som har riktig info som dere da har lest, Episode 128 kommer til og få d navnet, hvis du har lest mangaen burde du forstå...

Har spoiler nede hvis du VIL lese hva som kommer til å skje:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det som skjer er at det kommer et par Arrancer(s) for å hente Inoue, som dere sikkert har sett så er Aizen veldig interresert i kreftene hennes. Og da rykker team Hitsugaya ut sammen med mange andre for å stoppe disse Arrancerne.

Inoue som drar fra Soul Society med 2 vakter blir hentet av Ulquirra, hun har ikke noe valg pga. Ulquirra truer med å drepe vaktene og vennene hennes. Thats it.

Endret av Gotzone
Lenke til kommentar

Setter dette som spoiler: (Inoue's og Sado's/Chad's Nye krefter)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Inoue klarer nå og helbrede ting som ikke engang finnes, akkurat som Grimmjow sin arm som ble slicet og sprengt til intet av Tousen, klarer Inoue nå og helbrede.

Sado/Chad har nå fått en ny arm som er til forsvar! Dette funker bare så supert, og dette er da i mangaen da, jeg mener bare at episodene blir mer og mer spennende! :thumbup:

Lenke til kommentar

VIK FRA DENNE TRÅDEN MED SÅNT FOR FAEN.

 

SI I DET ALLER MINSTE AT DET ER MANGA SPOILER FOR HELVETTE.

 

Sorry for å være så sur, men jeg endta faktisk opp med å lese den fordi jeg trodde du bare var redd for å spoile noen som ikke har sett de(n) siste episoden(e).

Lenke til kommentar
VIK FRA DENNE TRÅDEN MED SÅNT FOR FAEN.

 

SI I DET ALLER MINSTE AT DET ER MANGA SPOILER FOR HELVETTE.

 

Sorry for å være så sur, men jeg endta faktisk opp med å lese den fordi jeg trodde du bare var redd for å spoile noen som ikke har sett de(n) siste episoden(e).

8808893[/snapback]

slapp av :cool:

han sa jo det var en spoiler :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...