Luchy Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) 128. The Nightmare Arrancar! Team Hitsugaya moves out 129. The Swooping Descent of the Dark Emissary! The Propagation of Malice 130. The Invisible Enemy! Hitsugaya's Merciless Decision 131. Rangiku's Tears, the Sorrowful Parting of Brother and Sister Vet ikke helt hva jeg kan forvente fremover. Jeg lurer egentlig på om vi kan rege Bounto arc'en som en filler arc. Dukkene er enda med i serien, Kariya har vært med i 1-2 episoder og de nevner enda kampen mot dem. Endret 31. mai 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 De forpester hele serien.... Både Naruto og Bleach-anime'n er nesten ødelagt. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Både ja og nei. Siden personene i Naruto er blitt eldre så ser jeg på det som en ny start fordi serien er ikke som den brukte å være, noe jeg synes er bra. Bleach fillerene var ikke så ille, men forstår bare ikke hvorfor de tar me personer og ting fra bounto arc'en. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 At de refererer til Boutnoene synes jeg egentlig er bra, de klarer å inkluderere fillerne i historien uten større påvirkninger. Men vi får vel håpe på at hvis det nå blir noen fillere, så er det tid for dukkenes død. Skjedde ikke akkurat så alt for mye i denne episoden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Med Naruto så mener jeg at de trekker episodene så voldsomt ut at den blir fryktelig kjedelig, og kampene blir noe helt annet enn slik de er ment å være. Bleach-fillerne var vel ok, men når de putter de inn her og der blir jeg irritert >:--( Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Må si meg uenig. Fillere bør ikke bli inkludert i main story'en. Som du sier Øyvind så strekker de episodene å dette ødelegger spenningen. Er synd at de må gjøre dette for å unngå fillere, men nå har jo naruto hatt fillere i nesten 2 år(?) så jeg ville tro at de har kommet seg et godt stykke i mangaen. Endret 31. mai 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 har bleach kommet ut eller kommer den imorra? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Den har kommet ut. Torsdag er dagen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Skal se om jeg rekker å se den før i kveld. Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 mer fillere fra neste episode av tror jeg må ta å se noen gamle episder for å få tilbake stemningen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Dammit, jeg som endelig trodde Bleach var tilbake igjen. Sett de siste 3-4 episodene, og de var jo ganske bra. Nei, da gidder ikke jeg noe særlig mer. Endret 1. juni 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 nei samme her.. fra nå blir det bare mangaen.. samme som jeg har gjort med Naruto. one Piece er de eneste som har fikset en skikkelig anime. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 mer fillere fra neste episode av tror jeg må ta å se noen gamle episder for å få tilbake stemningen... 8755213[/snapback] 128. The Nightmare Arrancar! Team Hitsugaya moves out Høres da ikke sånn ut? Hvor harru det fra? Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 så på previewen på slutten av episoden. Det var absolutt ikke noe fra mangaen og den tittelen der er låter veldig filler Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 så på previewen på slutten av episoden. Det var absolutt ikke noe fra mangaen og den tittelen der er låter veldig filler 8755724[/snapback] Hmm ok, så previewen jeg og nå.. Jaja Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 baah så kjedelig animen har blitt:( ihvertfall etter de begynte fra fill.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Her er noen fanarts: ROAWR >:3 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 første bilde var nice ;9 8768499[/snapback] ja, men den tegneserien var best :!: Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 æææ! jeg så en yaoi! men ellers så var det meste bra... bortsett fra de med store hoder og liten kropp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå