teletubbiekid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 kaysindre, din syke, syke, syke person!! neida, var en flott samlig det har du lagd noen av dem eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Niks, ingen er lagd selv, æren går helt og bare til tegnerne som har laget de! Artist kan du se i filnavnet eller ved å se etter signatur og /eller vannmerke Synd at det var så mye spoiler for historien i noen av bildene av de 60 sidene (jeg legger ut bare "ikke-spoiler" bilder.. ) Bildene hoster jeg på min egen konto med 4 gb bandwidt ( det burde da holde) Ps: dere kan være glade for x antall yaoi bilder dere slipper å se! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Niks, ingen er lagd selv, æren går helt og bare til tegnerne som har laget de! Artist kan du se i filnavnet eller ved å se etter signatur og /eller vannmerke Synd at det var så mye spoiler for historien i noen av bildene av de 60 sidene (jeg legger ut bare "ikke-spoiler" bilder.. ) Bildene hoster jeg på min egen konto med 4 gb bandwidt ( det burde da holde) Ps: dere kan være glade for x antall yaoi bilder dere slipper å se! 8560400[/snapback] Du kan jo putte spoiler bildene i manga tråden vettu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Du kan jo putte spoiler bildene i manga tråden vettu 8564960[/snapback] Ja, god ide! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) 125 <3 har blitt sluppet ut hohei.. grei episode, men de strekkte no sykt på den ene delen, hvor han gammlefyren snakket :O Endret 10. mai 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 helt greit at de streker det ut enkelte plasser.. bedre det enn fillers.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 helt greit at de streker det ut enkelte plasser.. bedre det enn fillers.. 8581266[/snapback] ' det er sant så lenge ikke vi får no fillers så er jeg glad Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Grei episode. Alle er i hard-trening så blir fet å se utviklingen og sånnt Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 gamling? zangetsu :S? Commander-General Lenke til kommentar
akan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 oh.. den karen har ikke sett de to siste episodene... får se de i morgen Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Men for å kommentere dagens episode. Helt grei episode, men mener ikke at den er dårlig. en har begynt å bygge opp til noe spennende og jeg gleder meg til å se videre. Har lest litt på Wikipedia om Soul Society sin konge, men har aldri forstått hvorfor de har skrevet om han, men nå vet jeg det. Blir spennende å se videre hva som vil skje. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Lurer på hva slags rolle denne kongen har. Hva i satans navn vil Aizen med kongen hvis han er ubetydelig? Det må ligge noe bak hans mål Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Lurer på hva slags rolle denne kongen har. Hva i satans navn vil Aizen med kongen hvis han er ubetydelig? Det må ligge noe bak hans mål 8594355[/snapback] Kongen må jo ha en eller annen form for høyere makt... Aizen er sikkert etter det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg vil se en Azien vs han gamle captain fyren, siden han sikkert vet hvor keyen er. Ahh gamle-stav-fyren er så digg! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg vil se en Azien vs han gamle captain fyren, siden han sikkert vet hvor keyen er. Ahh gamle-stav-fyren er så digg! Det vil ikke bli en kamp mellom dem med det første. Som det ble nevnt i episoden så fant Aizen ut en måte å lage en ny "Kings key". Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 mm, men det hadde vært stilig, vi har bare fått se han i forberedelser til en fight Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 125 <3 har blitt sluppet ut hohei.. grei episode, men de strekkte no sykt på den ene delen, hvor han gammlefyren snakket :O 8579951[/snapback] Den delen var da no ikke strekt. han sa jo akuratt det samme i mangan. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 jo, De brukte jo nesten halveepisoden på det kllippet, hvor de snakker... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er bare å venne seg til med engang, de er eksperter på å dra ut scener, bortsett fra action-scenene.. De er ganske fort ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå