krigsnaut Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det finnes et søtt kallenavn på det, engrish 8436931[/snapback] engrish er generelt dårlig engelsk, ikke blanding av engelsk og et annet språk. Rolling Star eller hva den het var jo best da Synes i alle fall jeg... At Bleachs openings og endings er av dårlig kvalitet er jeg ikke enig i, bare den nyeste som jeg synes er helt forferdelig. Jeg liker egentlig ikke endingsene generelt i all anime, ikke noe mer å si der 8437237[/snapback] Ja, bleach har bare hadd forferdelige endinger, bare naruto (med viva rock) og death note (med zetzubou billy) har hatt noen bra slutt(er) Synes selv rolling star var den første virkelig dårlige introen til bleach, liker bare av en eller annen grunn ikke stemmen til vokalisten (hvertfall når hun synger ordene "rolling star", noe høres bare feil ut da). Derfor synes jeg den nye er bedre, selv om den også er søppel. Artig å se kon synge da Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Rolling Star eller hva den het var jo best da Synes i alle fall jeg... At Bleachs openings og endings er av dårlig kvalitet er jeg ikke enig i, bare den nyeste som jeg synes er helt forferdelig. Jeg liker egentlig ikke endingsene generelt i all anime, ikke noe mer å si der 8437237[/snapback] Mest enig. Men jeg kan nå fremdeles rangere de Endingsene har vært så som så. "Nobody know who i really am" osv var jo en fin en Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det finnes et søtt kallenavn på det, engrish 8436931[/snapback] engrish er generelt dårlig engelsk, ikke blanding av engelsk og et annet språk. He, snakker man dårlig engelsk så er det vel fordi man er vant til et annet fra før; blir vel ikke så galt å bruke uttrukket "engrish" i denne sammenhengen, da? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Egentlig ikke, men det er jo ikke dårlig engelsk som blir brukt,det blir blandet inn i et annet språk Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Engelsk med rar japansk aksent er jo egentlig dårlig engelsk. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Du må bare i deg krigsnaut. Engelsk med japansk aksent er på ingen måte en offisiell vri på språket, bare amatørmessig/dårlig/upolert engelsk Kortere forklart med et søtt uttrykk - engrish :!: Dagens off topic Endret 21. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 hehe, det er det sikkert også, har bare alltid fått inntrykk av engrish som i "helo, i from english speekng vry god england" Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 doh, altid kjipt når episodene slutter nå. blir interessant å se hvor sterk ichigo blir når han får kontroll. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Vet du hva, jeg har funnet en kur for det dillemmaet, JRL. Jeg sparer opp masse episoder til maraton. Når jeg er ferdig så er jeg så fed up at jeg ikke gidder lure på hva som skjer etterpå. Smart, hva?! >x3 Endret 26. april 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Eller så gjør det at du vil se mer, siden du er så vant til å se episodene etter hverandre. For å være ærlig så likte jeg Golden snutten på slutten bedre enn denne episoden Blir spennende å se hva som skjer i neste episode! Endret 26. april 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Herlig episode, dette. Neste ser som vanlig enda bedre ut. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Digg episode! Bleach har virkelig tatt seg opp i det siste, rykket til og med opp på andre plassen på anime lista mi! Gleder meg til å se hva som skjer fremover Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) feeet episode Endret 26. april 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Som sagt, sykt bra episode i dag og gleder meg enda mer til neste Lenke til kommentar
@ir Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Rå episode dette ! Som alltid: superspent på hva som skjer neste gang! Bleach har personlig alltid vært på min andre plass, rett etter Naruto Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 123 som er nyeste? Har Dattebayo subba den da? Finner ikke noe på sia til de. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 denna episoden var bra.. ichigo begynner å bli litt små sterk fortia.. gleder meg til neste.. er det noen som veit om det kommer en dobbel episode snart? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Blir jævlig fett framover nå Endingsene har vært så som så. "Nobody know who i really am" osv var jo en fin en 8437636[/snapback] Sangen heter forresten Life is like a boat av Rie Fu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jada jada! Vi har hørt at den er bra osvosv, svar meg i stedet da! >___< Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Haha, beklager Ja, 123 er subbet og kan lastes ned via torrent fra DB fansubs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå