Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uansett, her der titlene på de neste episodene:

 

123: Ichigo, Complete Hollowification?!

124: Clash! The Black Bankai and the White Bankai

125: Urgent Report! Aizen`s Terrifying Plan

 

det er bare til å glede seg  :)

8424485[/snapback]

 

Oooh 124 ser ut som en høydare allerede! ;)

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
no har jeg sett 120-122 :) ser ut til at de gjør en bra jobb med animen ( med untak av de helvetes filler dukkene ><) likte veldig godt 122, sluttet dritbra :D

 

er bra den nye opening og ending themen og  :thumbup:

8432418[/snapback]

 

Nææh, synes ikke openingen var så bra jeg ;) Den forrige openingen var myemye bedre ^^...

Lenke til kommentar

de 3 første er alle bra, men hvis jeg må velge en blir det nok 3dje (Ichirin no Hana). Synd at de sluttet å ha metal/rock sanger, de passer veldig for bleach. Ihvertfall nå som filler sekvensen er over!

Hva f mener du med rapping? Asterix er en rock sang, bare fordi det ikke synges for full hals hele tiden gjør det ikke til snakking. Og middelmådig er ikke dårlig ;)

Og smaker er ikke som baken... SMAK OG BEHAG!

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar
de 3 første er alle bra, men hvis jeg må velge en blir det nok 3dje (Ichirin no Hana). Synd at de sluttet å ha metal/rock sanger, de passer veldig for bleach. Ihvertfall nå som filler sekvensen er over!

Hva f mener du med rapping? Asterix er en rock sang, bare fordi det ikke synges for full hals hele tiden gjør det ikke til snakking. Og middelmådig er ikke dårlig ;)

Og smaker er ikke som baken... SMAK OG BEHAG!

8433819[/snapback]

 

Ca. 33 sek. ut i sangen kan du høre at en eller annen person begynner med noe som trolig skal forestille rap. Jeg vet godt at det er en "rock'e-" sang, men det er ikke uvanlig å kombinere rock/metall og rapping. Hvis du ikke kaller det rapping, vil jeg heller ikke kalle det synging. Høres mer ut som om han prater litt fort. Jeg vet godt at middelmådig ikke er dårlig, men det er heller ikke bra. Hvis jeg mente at det var dårlig hadde jeg skrevet dårlig - så det er høyst unødvendig at du skal rette på meg..

 

Smaken er forøvrig som baken..

 

Du trenger ikke svare på denne posten, om du ikke har noe mer vettugt å si. :)

Lenke til kommentar

Rolling Star eller hva den het var jo best da :p Synes i alle fall jeg...

 

At Bleachs openings og endings er av dårlig kvalitet er jeg ikke enig i, bare den nyeste som jeg synes er helt forferdelig. Jeg liker egentlig ikke endingsene generelt i all anime, ikke noe mer å si der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...