akan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 er bare et sted hvor de har muligheten til å flette inn flere fillere, eller så må de bare bryte av midt i og det blir kjipt i så tilfellet Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 synes nå kunne hvert et bra tidspunkt å sette inn et par fillers... ikke for mange, men et par stykker, så det ikke kommer et halvt år med fillers seinere, det er kjipt... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 synes nå kunne hvert et bra tidspunkt å sette inn et par fillers...ikke for mange, men et par stykker, så det ikke kommer et halvt år med fillers seinere, det er kjipt... 8396697[/snapback] vel det er bare gått 10 episoder uten filler så jeg synest de kunne vente litt lenger, men jeg sjønner hva du mener. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nei, jeg er helt enig! sette in et bar filler-episoder her hvor dukkene dør eller på en eller annen måte blir sendt ut av serien! Lenke til kommentar
akan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 en blodig dukke død... i en gressklipper ^^ Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 mwahahahahaha, eller lillesøstra til Ichigo får kloa i dem og begynner å leke litt for mye med dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Håper noen tar de pillene som de er i og tygger de, istedet for å svelge så de blir ødelagt en gang for alle og spytter dem ut igjen. Så kan de fjerne dem fra introen, jeg vet de er der i 3 sekunder, men det er 3 sekunder for mye! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nei, jeg er helt enig! sette in et bar filler-episoder her hvor dukkene dør eller på en eller annen måte blir sendt ut av serien! 8398336[/snapback] det hadde vært nice!! Men vil ikke regne med det siden de er med i introen og greier nå Lenke til kommentar
@ir Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nei, jeg er helt enig! sette in et bar filler-episoder her hvor dukkene dør eller på en eller annen måte blir sendt ut av serien! 8398336[/snapback] det hadde vært nice!! Men vil ikke regne med det siden de er med i introen og greier nå 8400215[/snapback] De kan vel alltid fjernes, kan de ikke ? Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Digger Bleach nå for tiden Er helt oppe på Naruto sin høyde! Utrolig spennende episoder, og fete fighter! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, jeg er helt enig! sette in et bar filler-episoder her hvor dukkene dør eller på en eller annen måte blir sendt ut av serien! 8398336[/snapback] det hadde vært nice!! Men vil ikke regne med det siden de er med i introen og greier nå 8400215[/snapback] De kan vel alltid fjernes, kan de ikke ? 8406093[/snapback] nope, aldri noen gang.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 de kan fjerners.. hvis det er en som orker å åpne videon i f.eks Winodwsmovie makler.. og kutte det vekk ogderetter upplode det et eller annet sted.. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Episode 122 var sykt fet Mye action, veldig spennende! Gleder meg syykt til neste episode! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kanskje vi får se Sado trene med Uruhara (eller ikke)! Lurer også på hva som skjer med Ichigo Endret 19. april 2007 av ZayCon Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Likte denne episoden, og den ble ferdig på 10 minutter 300 kb/s Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 grei episode i dag gleder meg sykt til neste spoiler: ikke les om du ikke har lest mangaen.. gleder meg til ichigo skambanker Hiyori :dribble: Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 saaaatan å bra episode.. !!!gleder meg no sykt til nesete episode:D Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kul episode. Kult å se Gin igjen. Gleder meg veldig til neste episode nå ja Lenke til kommentar
@ir Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) grei episode i dag gleder meg sykt til neste spoiler: ikke les om du ikke har lest mangaen.. gleder meg til ichigo skambanker Hiyori :dribble: 8420583[/snapback] Hvorfor kan ikke folk se å bruke manga-tråden for å ha med slik?! Helt unødvendig å friste anime-seere. Veldig irriterende, synes jeg, særlig når dere har en egen tråd der dere kan diskutere mangaen på! Edit: OnT: Episoden var ganske bra, fint at det ikke blir tregt og at det skjer noe hele tiden Gleder meg til neste episode Endret 19. april 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Artig å se Gin igjen ja Hadde nesten glemt han jeg! Han er utrolig fet tho Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hvorfor kan ikke folk se å bruke manga-tråden for å ha med slik?! Helt unødvendig å friste anime-seere. Veldig irriterende, synes jeg, særlig når dere har en egen tråd der dere kan diskutere mangaen på! Edit: OnT: Episoden var ganske bra, fint at det ikke blir tregt og at det skjer noe hele tiden Gleder meg til neste episode 8423916[/snapback] fordi mangaen er en helt annen plass en animen, ikke visst å si noe som skjedde for flere måneder siden i mangaen der... men, skjønner hva du mener og skal slutte med det... uansett, her der titlene på de neste episodene: 123: Ichigo, Complete Hollowification?! 124: Clash! The Black Bankai and the White Bankai 125: Urgent Report! Aizen`s Terrifying Plan det er bare til å glede seg Endret 19. april 2007 av Vizard5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå