Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Nokon som har link til direkte nedlastingar av episoda? http://www.bleachportal.net/bleach/multime...direct_episodes Du må registrere deg der da... Endret 31. august 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Bare søk etter Hell fansubs på google og du vil finne. edit: Vel kanskje ikke så veldig direkt, men BT går jo relativt fort Endret 31. august 2005 av SBS Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Nokon som har link til direkte nedlastingar av episoda? http://www.bleachportal.net/bleach/multime...direct_episodes Du må registrere deg der da... Er allereide registrert der, men episodene kjem jo så treigt opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nokon som har link til direkte nedlastingar av episoda? http://www.bleachportal.net/bleach/multime...direct_episodes Du må registrere deg der da... Er allereide registrert der, men episodene kjem jo så treigt opp. Hva mener du? At listen over episodene kommer opp tregt? Går unna som bare det her. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Hva mener du? At listen over episodene kommer opp tregt? Går unna som bare det her. Nei, ikkje sånn. Men linken til å laste ned den nyaste episoda kjem jo ikkje opp før ca 5 dagar etter at episoda kom på BitTorrent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hva mener du? At listen over episodene kommer opp tregt? Går unna som bare det her. Nei, ikkje sånn. Men linken til å laste ned den nyaste episoda kjem jo ikkje opp før ca 5 dagar etter at episoda kom på BitTorrent. Åja, skjønner. Det er vel pga. direct download av en episode kommer ut som oftest en stund etter den har kommet på bittorrent. Chapter 193 av Bleach manga'n har nettopp kommet ut, og det var et bilde der som jeg syns dere bør få se : Endret 3. september 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ai ai ai fint bilde Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Passe fin den katten i episode 46(?) og nå.... ;) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Passe fin den katten i episode 46(?) og nå.... ;) yeah. Jeg så den episoden i går jeg, da jeg ville se Ichigo på bruen igjen Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Så Episode 48 idag. Er helt hekta på Bleach Synd at det bare kommer en episode i uka :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Så Episode 48 idag. Er helt hekta på Bleach Synd at det bare kommer en episode i uka :/ Skjønner deg godt. Har ikke sett 48 jeg. De fleste anime serier kommer bare ut en gang i uke, men jeg syns det var litt for sjelden så jeg las et par manga kapittel, og da måtte jeg bare lese resten. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 ahh.. Ukens episode var så konge! Se, han smiler ikke for første gang: Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Står vel strengt tatt ingen spoilere i overskriften og dette kan vel regnes som en bitteliten spoiler Var forresten en bra episode ja, gleder meg til ep 50 spesielt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Står vel strengt tatt ingen spoilere i overskriften og dette kan vel regnes som en bitteliten spoiler Var forresten en bra episode ja, gleder meg til ep 50 spesielt Var nå ikke akkurat en spoiler det der da. Men du kan glede deg til de nærmeste episodene ja. Har lest manga'n, men det blir bra med farger, bevegelser og lyd! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er da ikke spoiler.. Det vises ikke hvem som sloss Kanskje det er Rukia. Hvem vet Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er da ikke spoiler.. Det vises ikke hvem som sloss Kanskje det er Rukia. Hvem vet Nei, men det vises en av de som sloss (selv om de som har sett litt har skjønt det ganske tidlig ) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vel, alle som er i serien slosser jo, så det er ikke akkurat noen stor "spoiler" Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Står vel strengt tatt ingen spoilere i overskriften og dette kan vel regnes som en bitteliten spoiler Var forresten en bra episode ja, gleder meg til ep 50 spesielt Ingen spesiell grunn til det.. Ingen vet jo enda hvor mange episoder bleach blir på. For alt vi vet kan den bli 100++ :/ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ingen spesiell grunn til det.. Ingen vet jo enda hvor mange episoder bleach blir på. For alt vi vet kan den bli 100++ :/ Selvfølgelig er det en spesiell grunn til det, hvis ikke de da drar ut denne historien sykt mer enn det som er vanlig i animer. Tror ep.50 blir bra hvis man tenker ut fra tempoet som har vært i serien til nå. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Håper personlig at det blir mer en 50 episoder. tenker meg et minimum på 60 iallefall Må jo huske på at det er mye uoppklart Kan ikke bra alt det på 2 episoder PS: Ny episode kommer i natt (ep 49) Edit: Leif Endret 14. september 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå