Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går tok jeg å så noen av de gammle episodene, blandt annet de med Urahara som trener Ichigo før han drar til Soul Society. Jeg selv liker Urahara veldig godt og jeg har så lyst til å se han sloss en sikkelig kamp hvor han bruker bankai. Er veldig nyskjerrig på hvor sterk han egentlig er.

Lenke til kommentar
I går tok jeg å så noen av de gammle episodene, blandt annet de med Urahara som trener Ichigo før han drar til Soul Society. Jeg selv liker Urahara veldig godt og jeg har så lyst til å se han sloss en sikkelig kamp hvor han bruker bankai. Er veldig nyskjerrig på hvor sterk han egentlig er.

8326136[/snapback]

Da er vi 2, han og Isshin er to jeg er meget spent på :)

Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg fort hva som skjer med Inou? er på kapittel 240.. hvor hu healer han nr.6 elnz.. hva er det som skjer med henne senere? blir hu en del av de folka? eller kommer han ichigo å redde henne?..

 

får ikke lest mer.. thatswy i ask

8327164[/snapback]

 

 

Er dette angående mangaen? :dontgetit:

 

Altså, det er lite hyggelig å kaste noe slikt midt i fjeset på folk som sitter og ser på animeen. Dette tolereres ikke, særlig når det finnes en egen tråd for å diskutere om mangaen.

 

Hvis det du spør om har en relevans til dit hvor animeen har kommet kan du spørre i vei ;)

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
kan noen fortelle meg fort hva som skjer med Inou? er på kapittel 240.. hvor hu healer han nr.6 elnz.. hva er det som skjer med henne senere? blir hu en del av de folka? eller kommer han ichigo å redde henne?..

 

får ikke lest mer.. thatswy i ask

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

8327164[/snapback]

 

Er dette angående mangaen? :dontgetit:

 

Altså, det er lite hyggelig å kaste noe slikt midt i fjeset på folk som sitter og ser på animeen. Dette tolereres ikke, særlig når det finnes en egen tråd for å diskutere om mangaen.

 

Hvis det du spør om har en relevans til dit hvor animeen har kommet kan du spørre i vei ;)

8327485[/snapback]

 

 

 

 

 

 

shit, trudde jeg var på manga tråden..

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
kan noen fortelle meg fort hva som skjer med Inou? er på kapittel 240.. hvor hu healer han nr.6 elnz.. hva er det som skjer med henne senere? blir hu en del av de folka? eller kommer han ichigo å redde henne?..

 

får ikke lest mer.. thatswy i ask

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

8327164[/snapback]

 

Er dette angående mangaen? :dontgetit:

 

Altså, det er lite hyggelig å kaste noe slikt midt i fjeset på folk som sitter og ser på animeen. Dette tolereres ikke, særlig når det finnes en egen tråd for å diskutere om mangaen.

 

Hvis det du spør om har en relevans til dit hvor animeen har kommet kan du spørre i vei ;)

8327485[/snapback]

 

 

 

 

 

 

shit, trudde jeg var på manga tråden..

8327504[/snapback]

 

unskyld for å poste noe off-topic, men:

hæ?

edit: ookeeeeiiii, koffer skjer dette?

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar

Bleach: Memories of nobody

 

t_Bleachpostem_6c27ff3.jpg

 

Characters:

 

Senna:

 

t_sennam_8373cbb.png

 

Senna er en ung kvinne som blir møtt av Ichigo og Rukia i den virkelig verden. Det viser seg at hun er en shinigami, men når betvilt, nekter hun å si sin identitet og unngår deres spørsmål angående hennes squad's oppdrag. Senna bruker en standard shinigami uniform. Hennes zanpakuto, kalt Mirokumaru, tar formen av et spyd når utløst, og har kraften til å skape og styre tornadoer.

 

Ganryu:

 

t_ganryuum_c3c0382.png

 

Ganryu er lederen av gruppen som kaller seg selv «The dark ones» og driver å forfølger Senna. Senna er nøkkelen til hans planer, siden hun er ansvarlig for den første rift mellom Soul Society og den virkelig verden.

 

The dark ones:

 

The dark ones er en gruppe av ånder som bruker «blanks» som "drivstoff" til deres evner. Ved å bruke Senna, håper de på å få den mennesklige verden og Soul Society til å kollapese sammen på hverandre.

 

Plot summary:

 

I Karakura By, dukker det opp uidentifiserbar ånder kalt «blanks». Mens de forsøke eliminere disse merkelig sjelene, møter Ichigo Kurosaki og Rukia Kuchiki en shinigami ved nanet Senna, en mystisk shinigami som slår dem ut rimelig fort. Senna er unnvikende om hennes squads oppdrag, pga dette følger Ichigo etter henne mens Rukia prøver å finne ut hva som skjer.

 

Imens, i Soul Society, blir den virkelige verden reflektert i himmelen. Pga dette blir Toshiro Hitsugaya og Rangiku Matsumoto sendt ut for å etteforske. De møter opp med Ichigo i den virkelig verden, som har mistet sporet av Senna. De diskuterer begivenhetene i Urahara's store, hvor Urahara forklarer grunnen for disse merkelige forekomstene. Imens han holder på å forklare, en en sjel fanget mellom de to verdene noe som forbinder dem sammen.

 

 

 

 

Vel nå har jeg skrevet litt om filmen og jeg skal få dette inn i førstepost :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...