Luchy Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 hvilken mangachapter er animen på nå?. har lyst å begynne lese mangaen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=730547 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 jaoki.. da får jeg skrive det der åda;) hvis det er så must Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Pokker da, ingen Bleach eller Naruto denne uka :/ Lenke til kommentar
@ir Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Pokker da, ingen Bleach eller Naruto denne uka :/ 8312469[/snapback] Ingen Naruto heller ?! Dette er ille... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 http://www.youtube.com/watch?v=hThkO7JU3KM Bleach stemme skuspillerene eller hva man kaller det... haha nice;) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 http://www.youtube.com/watch?v=hThkO7JU3KM Bleach stemme skuspillerene eller hva man kaller det... haha nice;) 8323000[/snapback] haha, den var bra Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 I går tok jeg å så noen av de gammle episodene, blandt annet de med Urahara som trener Ichigo før han drar til Soul Society. Jeg selv liker Urahara veldig godt og jeg har så lyst til å se han sloss en sikkelig kamp hvor han bruker bankai. Er veldig nyskjerrig på hvor sterk han egentlig er. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 http://www.youtube.com/watch?v=hThkO7JU3KM Bleach stemme skuspillerene eller hva man kaller det... haha nice;) 8323000[/snapback] Skjønte ikke stort av det de sa/gjorde Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 I går tok jeg å så noen av de gammle episodene, blandt annet de med Urahara som trener Ichigo før han drar til Soul Society. Jeg selv liker Urahara veldig godt og jeg har så lyst til å se han sloss en sikkelig kamp hvor han bruker bankai. Er veldig nyskjerrig på hvor sterk han egentlig er. 8326136[/snapback] Da er vi 2, han og Isshin er to jeg er meget spent på Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ville vært fint å få sett Isshin i aksjon ja, men han sett lite til han så interessen for han er liten for øyeblikket. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er nettopp det som gjør det spennende for meg;) Det faktum at vi har sett så lite til han =) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) oooooooooooooosahhaha Endret 7. april 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) kan noen fortelle meg fort hva som skjer med Inou? er på kapittel 240.. hvor hu healer han nr.6 elnz.. hva er det som skjer med henne senere? blir hu en del av de folka? eller kommer han ichigo å redde henne?.. får ikke lest mer.. thatswy i ask 8327164[/snapback] Er dette angående mangaen? Altså, det er lite hyggelig å kaste noe slikt midt i fjeset på folk som sitter og ser på animeen. Dette tolereres ikke, særlig når det finnes en egen tråd for å diskutere om mangaen. Hvis det du spør om har en relevans til dit hvor animeen har kommet kan du spørre i vei Endret 7. april 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor kan noen fortelle meg fort hva som skjer med Inou? er på kapittel 240.. hvor hu healer han nr.6 elnz.. hva er det som skjer med henne senere? blir hu en del av de folka? eller kommer han ichigo å redde henne?.. får ikke lest mer.. thatswy i ask Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor 8327164[/snapback] Er dette angående mangaen? Altså, det er lite hyggelig å kaste noe slikt midt i fjeset på folk som sitter og ser på animeen. Dette tolereres ikke, særlig når det finnes en egen tråd for å diskutere om mangaen. Hvis det du spør om har en relevans til dit hvor animeen har kommet kan du spørre i vei 8327485[/snapback] shit, trudde jeg var på manga tråden.. Endret 7. april 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor kan noen fortelle meg fort hva som skjer med Inou? er på kapittel 240.. hvor hu healer han nr.6 elnz.. hva er det som skjer med henne senere? blir hu en del av de folka? eller kommer han ichigo å redde henne?.. får ikke lest mer.. thatswy i ask Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor 8327164[/snapback] Er dette angående mangaen? Altså, det er lite hyggelig å kaste noe slikt midt i fjeset på folk som sitter og ser på animeen. Dette tolereres ikke, særlig når det finnes en egen tråd for å diskutere om mangaen. Hvis det du spør om har en relevans til dit hvor animeen har kommet kan du spørre i vei 8327485[/snapback] shit, trudde jeg var på manga tråden.. 8327504[/snapback] unskyld for å poste noe off-topic, men: hæ? edit: ookeeeeiiii, koffer skjer dette? Endret 7. april 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bug Fjern snapback-driten (?). Tror det fikser problemet. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bleach: Memories of nobody Characters: Senna: Senna er en ung kvinne som blir møtt av Ichigo og Rukia i den virkelig verden. Det viser seg at hun er en shinigami, men når betvilt, nekter hun å si sin identitet og unngår deres spørsmål angående hennes squad's oppdrag. Senna bruker en standard shinigami uniform. Hennes zanpakuto, kalt Mirokumaru, tar formen av et spyd når utløst, og har kraften til å skape og styre tornadoer. Ganryu: Ganryu er lederen av gruppen som kaller seg selv «The dark ones» og driver å forfølger Senna. Senna er nøkkelen til hans planer, siden hun er ansvarlig for den første rift mellom Soul Society og den virkelig verden. The dark ones: The dark ones er en gruppe av ånder som bruker «blanks» som "drivstoff" til deres evner. Ved å bruke Senna, håper de på å få den mennesklige verden og Soul Society til å kollapese sammen på hverandre. Plot summary: I Karakura By, dukker det opp uidentifiserbar ånder kalt «blanks». Mens de forsøke eliminere disse merkelig sjelene, møter Ichigo Kurosaki og Rukia Kuchiki en shinigami ved nanet Senna, en mystisk shinigami som slår dem ut rimelig fort. Senna er unnvikende om hennes squads oppdrag, pga dette følger Ichigo etter henne mens Rukia prøver å finne ut hva som skjer. Imens, i Soul Society, blir den virkelige verden reflektert i himmelen. Pga dette blir Toshiro Hitsugaya og Rangiku Matsumoto sendt ut for å etteforske. De møter opp med Ichigo i den virkelig verden, som har mistet sporet av Senna. De diskuterer begivenhetene i Urahara's store, hvor Urahara forklarer grunnen for disse merkelige forekomstene. Imens han holder på å forklare, en en sjel fanget mellom de to verdene noe som forbinder dem sammen. Vel nå har jeg skrevet litt om filmen og jeg skal få dette inn i førstepost Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har du sett den eller? Er det noen som har fansubba den enda? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Den blir ikke subba før den kommer ut på DVD. Tror filmen ligger på youtube, men det er vistnok bare noen som har filma fra kino salen Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Okei, for å reformulere spørsmålet mitt da: Har den kommet på dvd enda? Og har noen i så fall fansubba den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå