Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

det han originelt virkelig strevde mot var å være sterkest med bare sine egne krefter. Da han tapte for første gang mot Ichigo innså han at det ikke ville la seg gjøre.

8279721[/snapback]

Nja, vil heller si at han ved at Ichogo sa han kjempet SAMMEN med zanpaktoen kom på smerten ved å ikke ha et navn. Det forandrer ikke nødvendigvis synes hans på hvorvidt utnytting av fordeler i kamp er å jukse, det bare justerte hans syn på hvorvidt å jobbe sammen med zanpaktouen kan regnes som den slags juksing.

sa ikke at det forandret synet hannes på det heller da :p

 

uansett, tror egentlig ikke det er mangaforfatteren som dreit seg ut, fordi dette flashbacket var bare å 2 sider i mangaen! Tror neppe Renji egentlig var der i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fillerne begynner rundt episode 65. La oss bare si at når Chad blir kidnappet så skal du hoppe til episode 109, og lat som at de tre nye levende dukkene ikke eksisterer, de er rent filler materiale.

Det er akkurat nå 120 episoder.

 

rart at bleach og naruto fillerne sluttet sirka samtidigt.

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar
halla...  jeg trenger litt infomasjon...:D

 

har akkuart begynt å sett på Bleach, har kommet til episode 10.. men jeg lurtepå hvor manage episoder av bleach er det?

er det noe fillers i bleach? hvis ja si meg hvilken.. gidder ikke å se fillers

8292283[/snapback]

Filler-episodene begynner rundt episode.... 65? Tror jeg. Uansett, det er en lang story-arc on en rase som kalles "Bounto", eller "Bount". Den varer fra til ca. episode 110 om jeg husker rett. Arcen er ganske lang, og helt grei egentlig. Naruto-fillers kan ikke engang sammenlignes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Fillerne begynner rundt episode 65. La oss bare si at når Chad blir kidnappet så skal du hoppe til episode 109, og lat som at de tre nye levende dukkene ikke eksisterer, de er rent filler materiale.

8293071[/snapback]

:yes:

Lenke til kommentar
halla...  jeg trenger litt infomasjon...:D

 

har akkuart begynt å sett på Bleach, har kommet til episode 10.. men jeg lurtepå hvor manage episoder av bleach er det?

er det noe fillers i bleach? hvis ja si meg hvilken.. gidder ikke å se fillers

8292283[/snapback]

 

Se episode 1-63 og hopp deretter fram og se fra episode 110-120 så slipper du fillerene :thumbup:

Endret av kweck
Lenke til kommentar

bah det er jo fillers i noen episoder jo.., kan nonen si om det er noen fillers fra 51 til 60?..

 

jeeez

 

trudde det var bare fra 63-109?

 

hva skjer med at alle kapteinene angriper hverandre a?

 

btw jhvorfor gikk han zaraki eller hva han heter imot de to andre Kapteinene?(episode51) hvorfor er det så mye ja.. hat mellom alle de?:p så jo ut som de begynte å haate på hverandre når de folka kom inn te SS eller har de alltid hatet hverandre?.. og hvorfor ville enkelte stoppe dødstraffen?.. er ikke alle på samme lag a?

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar

Kapteinene agriper hverandre fordi de har forskjellige meninger om saken angående Rukia's henrettelse. Selv om de er på lag så betyr ikke dette at de deler samme mening om saken.

 

Jeg husker ikke helt grunnen til hvorfor Zaraki sloss med de 2 andre kapteinene, men hvis du ser episoden hvor de starter å sloss så er det bare å lese det de sier til hverandre så får du svaret ditt.

 

Etter det jeg husker så starter fillerene i episode 64. Jeg kan ikke huske at det var noen filler episoder før det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...