krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Rangiku var så godt som ferdig med å banke sin motstander før episoden var over Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvorfor kunne ikke bare Ilfort drept de en gang for alle!? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er noe som irriterer meg i all anime basert på slåssing menneske mot menneske (unntatt hellsing), er at når det er kamp virker det som folk er mer interressert i å prate enn å slåsse. Dette er den største minusen om anime i min bok. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Når lærte folka å gå på luft Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Når lærte folka å gå på luft 8271603[/snapback] De har de vel gjort ganske lenge. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 La du også merke til at det var bare de som hadde brukt bankai og arrancarene som gikk på luft? Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) de får sikkert så mye reiatsu når de bruker bankai at de på en måte står på reiatsu-en og arrancarene har så mye reiatsu fra før så det fungerer nok på samme måte. eller så er det en slags teknikk de bruker Endret 30. mars 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 P.G.A. restriksjonene tviler jeg på det Vet ikke med Renji, men mini-mann fikk jo vinger og Ikakku var ikke restrikta uansett. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 de urahara ungene gikk ganske bra på lufta de og... Lenke til kommentar
@ir Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 de urahara ungene gikk ganske bra på lufta de og... 8274262[/snapback] Ja, det jeg også tenkte på Altså, ichigo flyr plutselig han og, noe vi aldri har sett ham gjøre før. Synes det er ekstremt merkelig at folka begynner å fly sånn uten videre. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Tror mer det er animeen som kutter ut ting fra mangaen. Eller så er det mer gjørbart i den virkelige verden enn i SS (vi har jo egentlig bare sett ichigo eller noen andre for den saks skyld i sine fulle fem når dem er i SS) Endret 30. mars 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 da er det antakelig en slags teknikk, slik som flash steps Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 ser framdeles sammenhengen mellom det og bankai vent litt, Ichigo har fløget tidligere! han fløy som bare fan i kampen mot byakuya! mens han hadde bankai! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 og Ikakku var ikke restrikta uansett. 8274143[/snapback] Hva får deg til å tro at Ikakku ikke var restrikta? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det er bare captains og vice-captains som er restricted.. Ikkaku er 3rd seat.. Samme som at Ichigo heller ikke er restricted.. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 korrekt, hadde "vanlige" shinigamis blitt restriktert også ville SS vært nødt til å sende et helt lag med bare captains for å holde vanlige hollows. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Aha, jeg kunne nå tenkt meg at Ichigo ikke var restricted fordi han egentlig ikke tilhører soul-socity.. Ellers er det jo litt rart, da Ikkaku lett hadde blitt captain eller vice-captain i en annen squad om de andre viste om bankai'n hans.. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Bare fordi gin, tousen og aizen forrædra SS. Ikkaku er svak som helvette samenlignet med alle andre kaptains, ei maur mot en edderkopp, han ble til og med knust av en ichigo som ikke visste av å låne spirit energy fra zanpakuto'en sin. Endret 30. mars 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Han er jo ikke svak som helvete når han 1) er third seat for squad 11 og 2) har faktisk oppnådd bankai.. Det krever høy spririt-force. Ichigo slo kenpachi med å såvidt ha lært 'å slå seg sammen' med zanpakuto'n sin... Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) det er det han kjør mot 11th squad KAPTAIN (han dærre militant-vil-ikke-utløse-zanpakuto fyren, husker ikke navnet). Han bruker bare det dærre prosjektilet mot Ikkaku. Jeg sa nå svak som helvette samenlignet med kaptains (eller vi kan vel side kaptein "standards"). Endret 30. mars 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå